شرایط فروش سایپا کوییک

شرایط فروش سایپا کوییک دنده ای در 11 دی 98

شرایط فروش سایپا کوییک دنده ای در 11 دی 98 اعلام شد. شرکت سایپا خودرو کوییک دنده ای را به صورت فروش فوری در ۱۱ دی ۹۸ به مشتریان عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود تصمیم دارد از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 11 دی 98 خودرو سایپا کوییک را به صورت فروش فوری به بازار عرضه کند. قیمت سایپا کوییک دنده ای در این طرح فروش 61 میلیون و 220 هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین مشتریان از تسهیلاتی به مبلغ 3 میلیون تومان با بازپرداخت 3 چک 4 ماهه برخوردار می‌شوند. شرکت سایپا این خودرو را با موعد تحویل 30 روز پس از پذیرش به دست مشتریان می‌رساند. نکات و جزئیات شرایط فروش خودرو سایپا کوییک دنده ای در 11 دی 98 به شرح زیر است:

نکات مهم:

  • در این طرح فروش شرایط دریافت چک فقط از شخص خریدار فراهم شده است. اگر مشتریان بر خلاف این بند عمل کنند، ثبت نام آنها باطل خواهد شد و پول دریافت شده از مشتری نیز برگشت داده می‌شود.
  • مشتریان پس از واریز وجه اولیه در طرح‌های فروش فوری اعتباری، می‌بایست حداکثر ظرف مدت 2 هفته تمامی مدارک مربوطه را به نمایندگی تحویل دهند و مراحل تکمیل پرونده را به انجام برسانند. گفتنی است در صورتی که مشتریان به نمایندگی مراجعه نکنند و مراحل تکمیل ثبت نام را انجام ندهند، پذیرش نهایی پرونده امکان‌پذیر نخواهد بود و وجه واریز شده به حساب شرکت سایپا به مشتری برگشت داده می‌شود.

شرایط فروش سایپا کوییک دنده ای – 11 دی 98

خودروقیمتمبلغ تسهیلاتشرایط بازپرداخت
کوییک دنده ای61 میلیون 220 هزار تومان3 میلیون تومان3 چک 4 ماهه