چری اکسید

چری اکسید محصول جدید مدیران خودرو در راه است + مشخصات و قیمت چری Exeed

چری اکسید (Chery Exeed) محصول جدید مدیران خودرو خواهد بود که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. در ادامه مشخصات و قیمت این خودرو چینی را بررسی می‌کنیم.

مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو اعلام کرد چری اکسید به عنوان جدیدترین محصول مدیران خودرو محسوب می‌شود که در آینده‌ای نزدیک وارد بازار ایران خواهد شد. وی افزود این خودرو را به زودی در بازار کشور معرفی خواهیم کرد و برآورد می‌شود قیمت آن حدود 400 میلیون تومان باشد. وی از قابلیت‌های این خودرو به مصرف سوخت 7.5 درصد و موتور 1600 سی‌سی اشاره کرد. همچنین چری اکسید تحت لیسانس اروپا به تولید می‌رسد.

جزئیات ورود چری اکسید به بازار ایران

صبح روز 11 دی 98 سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی با سفر به استان کرمان از مجموعه مدیران خودرو بم بازدید به عمل آوردند که در همین راستا ژانگ وو، مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو در این بازدید اعلام کرد هم‌اکنون مدیران خودرو چندین مدل خودرو نظیر آریزو 6، آریزو 5، تیگو 5 و تیگو 7 را به تولید می‌رساند که میزان سرمایه‌گذاری فاز دوم کارخانه مدیران خودرو حدود 5 میلیون دلار است و به صورت سالانه این کارخانه حدود 150 هزار دستگاه خودرو را تولید می‌کند.

مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو با اشاره به اینکه محصول جدید مدیران خودرو در آینده نزدیک وارد بازار ایران خواهد شد، افزود خودرو چری اکسید دارای قیمت حدودی 400 میلیون تومان خواهد بود و از ویژگی سوخت 7.5 درصد بهره می‌برد که موتور آن نیز می‌تواند قدرتی برابر با 160 اسب بخار به تولید برساند. همچنین اکثر قطعات این خودرو در اروپا تولید می‌شود و تحت لیسانس اروپا است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. 400میلیونذالان همون150میلیون قدیمه

  2. عجب طراحی جلو پنجره خفنی داره