هواوی میت بوک ایکس پرو

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو برگ برنده هواوی در دنیای لپ تاپ‌ها است

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو به دلیل امکانات متعدد و طراحی زیبای خود به عنوان برگ برنده هواوی در دنیای لپ تاپ‌ها محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این لپ تاپ هواوی آشنا می‌شویم.

هواوی میت بوک ایکس پرو یکی از زیباترین و مدرن‌ترین لپ تاپ‌های موجود برای استفاده روزمره است. این لپ تاپ نه تنها زیبایی چشم‌گیری دارد، بلکه لپ تاپ قدرتمندی نیز در انجام پردازش‌های متفاوت محسوب می‌شود. باتری قدرتمند آن نیز کاربر را در استفاده‌های طولانی‌مدت همراهی خواهد کرد.

مشخصات هواوی میت بوک ایکس پرو

هواوی میت بوک ایکس پرو یک لپ تاپ 13.9 اینچی با صفحه نمایش 3K LTPS با وضوح تصویر 3000×2000 پیکسل، پوشش 100 درصد رنگ‌های طیف sRGB، نسبت کنتراست 1500:1 و شدت روشنایی نمایشگر 450 نیت است.

هواوی میت بوک ایکس پرو

صفحه نمایش لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو لمسی است و از تشخیص 10 لمس هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش با استفاده از شیشه ضد ضربه Corning Gorilla و پوشش ضد اثر انگشت ساخته شده، همچنین این صفحه نمایش دارای حاشیه‌های بسیار نازک و زیباست.

هواوی میت بوک ایکس پرو

لپ تاپ باریک و سبک هواوی میت بوک ایکس پرو تنها 1.33 کیلوگرم وزن دارد و با ضخامت 14.6 میلی متر، گزینه‌ای ایده‌آل برای حمل روزانه است.

هواوی میت بوک ایکس پرو

این لپ تاپ قدرتمند با پردازنده‌های نسل هشتمی Core i7 8550U و i5 8250U اینتل توانایی بالای پردازش و انجام سریع کارها را دارد. برای کارهای گرافیکی هم گرافیک مجزا GeForce MX150 انویدیا با 2 گیگابایت حافظه مجزای GDDR5، تضمین عملکرد سریع‌تر در کارهایی مانند ویرایش ویدیو و بازی است.

هواوی میت بوک ایکس پرو

با استفاده از باتری غول پیکر با ظرفیت 57.4 وات‌ساعت که به شکل هنرمندانه‌ای در بدنه باریک هواوی میت بوک ایکس پرو تعبیه شده، کاربر می‌تواند با یک بار شارژ کردن آن تا 12 ساعت ویدیو تماشا کند. با سیستم صوتی Dolby Atmos نیز از صدای غنی و باکیفیت در تماشای فیلم یا شنیدن موسیقی بهره‌مند شود.

لپ تاپ MateBook X Pro از چهار میکروفن داخلی با توانایی دریافت صدا از فاصله چهار متری، در کنار دوربین باکیفیت بهره می‌برد. برای امنیت بیشتر، دوربین این لپ تاپ که در صفحه کلید جای قرار دارد، قابل مخفی‌سازی است.

هواوی میت بوک ایکس پرو

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ هواوی می‌توان از صفحه کلید زیبا و ارگونومیک برای تایپ، سرعت راه‌اندازی بسیار بالا، حسگر اثر انگشت، جک هدفون 3.5 میلی متری، درگاه USB-C و  پشتیبانی از Thunderbolt 3 نام برد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.