گوشی آنر 9 ایکس

جعبه گشایی و نگاه اولیه به گوشی آنر 9 ایکس

گوشی آنر 9 ایکس (Honor 9X) به عنوان جدیدترین میان رده این برند چینی وارد بازار ایران شده است. در این مطلب می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به ویژگی‌های آنر 9X را مشاهده کنید.

چند ماه پیش شرکت چینی Honor از جدیدترین گوشی میان رده خود با نام آنر 9 ایکس رونمایی کرد که جانشینی برای گوشی پرفروش و محبوب آنر 8 ایکس محسوب می‌شود. این گوشی میان رده از طراحی زیبا و مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد و انتظار می‌رود بتواند فروش خوب نسل قبلی خود را تکرار کند. البته آنر 9X رقبای بسیار قدرتمندی در بازار میان رده‌ها دارد که از جمله آنها می‌توان به گلکسی ای 50 و گلکسی ای 50 اس سامسونگ اشاره کرد. آنر 9 ایکس به دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده مجهز شده و به همین دلیل در جلوی گوشی نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه و بدون ناچ را مشاهده می‌کنیم که علاوه بر ایجاد یک ظاهر زیبا، تجربه لذت‌بخشی از مشاهده محتوای ویدیویی یا بازی کردن در این نمایشگر را به وجود می‌آورد.

از جمله مشخصات و ویژگی‌های شاخص آنر 9 ایکس می‌توان به نمایشگر 6.59 اینچی ال سی دی با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، تراشه کایرین 710F، پردازشگر گرافیکی Mali-G51 MP4، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، رابط کاربری EMUI 9.1، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با امکان افزایش تا سقف 512 گیگابایت به وسیله کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی عریض + 8 مگاپیکسلی فوق عریض + 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 10 واتی اشاره کرد.

اکنون گوشی آنر 9 ایکس را در استودیوی گجت نیوز داریم و آن را برای شما جعبه گشایی کرده‌ایم. در ویدیوی زیر می‌توانید جعبه گشایی و نگاه اولیه به مشخصات و امکانات آنر 9X را در گجت تی وی مشاهده کنید و با این گوشی میان رده چینی بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی آنباکسینگ گوشی آنر 9 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. من برند هواوی رو ترجیح میدم یعنی Y9 prime 2019

    • درسته همه ترجیح میدن ولی! هواوی تحریمهای آمریکایه کبیر رو داره ولی برند آنر نداره چون برند آنر زیر مجموغه هواویه ولی مستقل کار میکنه.

  2. چرا هواوی اینقدر بر روی چیپست ۷۱۰اف تاکید داره

  3. اره فکر کنم نسخه چین کایرین ۸۱۰هست و دوربین سلفی بهتری دارد

  4. پنل پشتی رنگ ابیش واقعا طرح جالبی در دل خودش داره

  5. گوشی عالیه

    فقط ی جای ویدیو ب تفاوت نسخه چین و گلوبال اشاره کرذین ولی نگفتین این تفاوت چیه