گوشی ریلمی ایکس 50

مشخصات کامل گوشی ریلمی ایکس 50 5G توسط TENAA منتشر شد

گوشی ریلمی ایکس 50 (Realme X50 5G) نسخه 5G در آستانه معرفی است. اخیرا مشخصات فنی کامل این گوشی با انتشار گواهینامه TENAA لو رفته است.

در فاصله تنها چند روز به معرفی گوشی ریلمی ایکس 50 نسخه‌ی 5G، مشخصات این گوشی توسط TENAA منتشرشده است. طبق گفته‌ی این رگولاتوری چینی، ریلمی ایکس 50 از نمایشگر 6.57 اینچی FHD+ TFT بهره می‌برد که این یعنی خبری از حسگر اثر انگشت روی صفحه نخواهد بود و این قطعه بر روی بدنه دستگاه تعبیه خواهد شد.

گوشی ریلمی ایکس 50

چیپست اسنپدراگون 765G با سرعت 2.4 گیاهرتز عملکرد پردازشی این دستگاه را تامین خواهد کرد. این گوشی حداقل در سه مدل قابل دسترس خواهد بود که شامل گزینه‌ های حافظه‌ی 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. در خصوص وجود کارت حافظه، همانند چیزی که پیش از این در گوشی‌های ریلمی ایکس و ایکس 2 شاهد بودیم، این ویژگی وجود نخواهد داشت.

گوشی ریلمی ایکس 50

ایکس 50 به طور پیش فرض با اندروید 10 راه اندازی خواهد شد. در این اسمارت فون شاهد باتری به ظرفیت 4100 میلی‌آمپر ساعت هستیم که به ادعای کمپانی سازنده، بیش از دو روز مصرف گوشی را تامین خواهد کرد. همچنین از تکنولوژی شارژ سریع VOOC 4.0 پشتیبانی می‌کند.

در مورد قابلیت‌های دوربین، ریلمی تایید کرده است که ایکس 50 با شش دوربین در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. از این تعداد، دو لنز در جلو و 4 لنز در قاب پشتی تعبیه شده‌اند. طبق اطلاعات TENNA دوربین دوگانه سلفی شامل لنز‌های 16 و 8 مگاپیمسلی خواهد بود. دوربین‌های پشتی نیز شامل لنز‌های 64، 12، 8 و 2 مگایپکسلی هستند.

گوشی ریلمی ایکس 50

اطلاعات TENAA همچنین فاش کرده‌اند که این گوشی 8.9 میلی‌متر ضخامت و 202 گرم وزن دارد. ریلمی ایکس 50 در چهار رنگ آبی، بنفش، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

در حالی که انتظار می‌رود ریلمی 7 ژانویه از گوشی ایکس 50 5G و مدل لایت رونمایی کند، این شرکت احتمالا بعد از دریافت گواهینامه از NBTC تایلند، ریلمی C3 را معرفی خواهى کرد. در حال حاضر چیز زیادی در مورد این گوشی مشخص نشده است. جزئیات بیش‌تر در هفته‌های آتی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*