گوشی Cat S32

گوشی Cat S32 با سیستم عامل اندروید 10 معرفی شد

برند Cat در زمینه تولید ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی کاملا شناخته شده است؛ اما موبایل‌های جان‌سخت این کمپانی هم طرفداران خاص خود را دارند. گوشی Cat S32 تازه‌ترین آن‌هاست.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند تمام صفحه با قوی‌ترین پردازنده هستید، Cat S32 را فراموش کنید؛ زیرا این برند بیشتر روی عمر باتری و مقام‌سازی محصولات خود با هزینه‌ای نه چندان زیاد تاکید دارد.

مشخصات گوشی Cat S32

از صفحه نمایش 5.5 اینچی دستگاه آغاز کنیم که دارای وضوح 720p و نسبت تصویر 18:9 است. همچنین با گلس DragonTrail Pro محافظت می‌شود و با دستکش یا دستان خیس هم می‌توانید با آن کار کنید.

گوشی Cat S32

بدنه گوشی کت اس 32 از استاندارد ضد آب IP68 (35 دقیقه تا عمق 1.5 متری) برخوردار است و تاییدیه نظامی MIL SPEC 810G دارد؛ این یعنی با یک موبایل مقاوم در برابر شوک و لرزش روبه‌رو هستیم و حتی سقوط روی فولاد از ارتفاع 1.8 متری را نیز تاب می‌آورد.

وجود لایه‌ای لاستیکی روی بدنه گوشی، از سرُ خوردن آن جلوگیری و شما را از خرید یک قاب محافظ، بی‌نیاز می‌کند. کت اس ۳۲ از تراشه چهار هسته‌ای هلیو A20 مدیاتک قدرت می‌گیرد و دارای رم 3 گیگ و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. این‌ها شاید سخت افزارهای قابل توجهی نباشند؛ اما در عوض، شارژ باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی آن دست‌کم دو روز دوام خواهد داشت.

از امکانات ارتباطی دستگاه باید به پشتیبانی از LTE Cat.6، وای فای، بلوتوث 5.0، ان اف سی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کنیم. همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و سیستم عامل اندروید 10 دارد.

قیمت گوشی Cat S32 برای خرید از وب‌سایت کمپانی سازنده، 299 یورو است. البته اگر این محصول را نمی‌پسندید، می‌توانید به مشخصات تازه‌ترین گوشی مقاوم سامسونگ با نام گلکسی ایکس کاور پرو هم نگاهی بیندازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*