چری تیگو 7 جدید

چری تیگو 7 جدید در بازار چین عرضه شد + قیمت، مشخصات و امکانات

چری تیگو 7 جدید در دو نسخه معمولی و پرو در بازار چین عرضه شده است که به همین دلیل قصد داریم قیمت و مشخصات این خودرو چینی را بررسی کنیم.

اخیرا شرکت چینی چری محصول جدید خود را در دو مدل معمولی و پرو در بازار چین به صورت پیش فروش عرضه کرده است. بر اساس این طرح پیش فروش، چری تیگو 7 معمولی و پرو در 8 مدل با مشخصات فنی موتور 1.5 لیتری توربو با گیربکس CVT یا 6 دنده دستی و یا موتور 1.6 لیتری توربو با گیربکس 7 دنده دو کلاچه به بازار عرضه می‌شود. قیمت تیگو 7 جدید حدود 86 هزار و 900 تا 145 هزار یوان (برابر با 12 هزار 480 دلار تا 20 هزار و 954 دلار) در نظر گرفته شده است.

مشخصات چری تیگو 7 جدید

چری تیگو 7

چری تیگو 7 در مدل جدید از لحاظ طراحی نسبت به قبل کاملا تغییر پیدا کرده و در طراحی آن از جدیدترین زبان طراحی چری استفاده شده است. در جلوی این خودرو شاهد جلوپنجره 6 گوش بزرگ در کنار دو چراغ LED کشیده و باریک هستیم که نمای جذابی را ایجاد کرده‌اند. همچنین در مدل پرو چری تیگو 7 الگوی جلوپنجره و چراغ‌های مه شکن نسبت به نسخه معمولی متفاوت به نظر می‌رسد. خطوط کشیده و شکسته متعددی در نمای کناری خودرو به چشم می‌خورند که این موارد نیز در افزایش جذابیت این خودرو چینی تاثیرگذار بوده‌اند.

چری تیگو 7

در بخش عقب چری تیگو 7 نیز چراغ‌های کشیده LED در عرض بدنه امتداد دارند و میان چراغ‌ها و محل نصب پلاک شاهد فاصله زیادی هستیم. طراحان قسمت زیر سپر را مانند رکاب‌های کناری با رنگ تیره تزیین کرده‌اند. دو خروجی اگزوز کرومی نیز تکمیل‌کننده بخش عقب است. شرکت چری این خودرو را در 5 رنگ متفاوت از جمله آبی به بازار عرضه می‌کند که در مدل پرو رنگ بدنه دو رنگ نیز قابل سفارش است.

چری تیگو 7

چری تیگو 7 جدید از لحاظ طراحی داخلی به تیگو 8 شباهت زیادی دارد. در کابین شاهد 3 نمایشگر هستیم که نمایشگر 12.3 اینچی برای پشت آمپر دیجیتالی، نمایشگر 10.25 اینی برای سیستم سرگرمی و نمایشگر 8 اینچی برای سیستم تهویه در این خودرو نصب شده است. از سایر ویژگی‌های این خودرو چینی می‌توان به فرمان کف تخت و سه انتخاب رنگ برای داخل خودرو اشاره کرد.

چری تیگو 7

شرکت چری برای محصول جدید خود از  سیستم شبکه Lions Intelligent استفاده کرده است که از مواردی چون پخش موسیقی و رادیو آنلاین، مسیریابی آنلاین و شناسایی صدا بهره می‌برد. همچنین مالکان این خودرو می‌توانند به کمک اپلیکیشن ویژه مواردی چون باز کردن زیردستی، باز کردن درها، روشن و خاموش کردن سیستم تهویه و استارت زدن از راه دور را انجام دهند.

چری تیگو 7

چری تیگو 7 از تکنولوژی‌های کمک راننده متعددی استفاده می‌کند که به همین دلیل در ردیف خودروهای خودران مرحله دوم قرار می‌گیرد. شرکت چری برای این خودرو 20 سیستم راهنمای راننده را ارائه کرده است. همچنین این خودرو از سیستم‌های دیگری چون هشدار بازماندن درها، ترمز اضطراری خودکار و دید 360 درجه پانورامیک نیز بهره می‌برد. چری تیگو 7 در نسل جدید خود برای نخستین بار به سیستم FAPA مجهز می‌شود که به کمک آن می‌توان نزدیک‌ترین و بهترین مکان برای پارک خودرو را پیدا کرد.

چری تیگو 7

شرکت چری برای نسخه جدید چری تیگو 7 در نسخه معمولی موتور 1.5 لیتری توربو را با کد SQRE4T15C در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را ارائه کند. مشتریان برای تیگو 7 معمولی می‌توانند دو گیربکس 6 دنده دستی و گیربکس CVT مجازی 9 دنده را سفارش دهند. مدل چری تیگو 7 پرو از موتور 1.6 لیتری توربو با کد SQRF4J16 برخوردار است که می‌تواند قدرتی معادل 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور نیز به کمک گیربکس 7 دنده دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

تصاویر چری تیگو 7 جدید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. رنگ ابیش عجب قولیه واسسسسه خودش حاللل کردم براش

  2. بعد میگن جنس چینی بده

  3. دلخلش خیلی شباهت ب ماشبن های تیوتا نداره؟