ظرفیت رم گوشی های خانواده گلکسی S20 سامسونگ

حداکثر ظرفیت رم گوشی‌های خانواده گلکسی S20 سامسونگ 12 گیگابایت خواهد بود

علیرغم شایعاتی مبنی بر استفاده از رم 16 گیگابایتی در گوشی‌های مدل 2020 سامسونگ، اطلاعاتی دریافت شده که نشان می‌دهد ظرفیت رم تمام گوشی های خانواده گلکسی S20 سامسونگ 12 گیگابایت خواهد بود.

تصاویر زنده‌ و رندر قاب‌های به بیرون درز کرده می‌توانند آنچه باید از گوشی های خانواده گلکسی S20 سامسونگ انتظار داشته باشیم را به نمایش بگذارند، اما اطلاعات مبهم زیادی همچنان از سخت افزار داخلی آن‌ها وجود دارد.

در تازه‌ترین اطلاعات، ما متوجه شده‌ایم که هر سه عضو این خانواده به صورت پیشفرض به یک رم 12 گیگابایتی مجهز خواهند بود. نسل پیشین این گوشی‌ها به رم 8 مگاپیکسلی مجهز بودند و رم 12 گیگابایتی فقط در مدل گلکسی اس 10 پلاس یافت می‌شد. حتی مدل گلکسی اس 10 ای نیز با یک رم 6 گیگابایتی روانه‌ی بازار شد. حال به نظر می‌رسد امسال سامسونگ تغییرات گسترده‌ای را در ترکیب این خانواده به وجود خواهد آورد و می‌خواهد نسخه‌ی ارزان قیمت “e” را حذف کند و آن را با نام اصلی گلکسی اس 20 عرضه کند.

رد شایعه عرضه خانواده گلکسی S20 سامسونگ با رم 16 گیگابایتی

با توجه به این که هنوز گوشی‌هایی با بهره‌گیری از رم 16 گیگابایتی در بازار عرضه نشده‌اند، شانس آن زیاد است که سامسونگ گوشی‌های جدیدش را با رم 12 گیگابایتی به فروش برساند. هرچند شاید سامسونگ بخواهد ما را شگفت زده کند، اما تاکنون هیچ یک از امتیازات بنچمارک این خانواده با رمی فراتر از 12 گیگابایت دیده نشده است.

گفته می‌شود گوشی‌های سری گلکسی اس 20 بسته به بازار انتخابی، به تراشه‌ی اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 9830 مجهز خواهند بود. گزارش شده است که امسال از تراشه‌های کوالکام در مناطق بیشتری به جز چین و ایالات متحده استفاده خواهد کرد، با این حال بازار اروپا همچنان از نسخه‌ی اگزینوسی گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ میزبانی می‌کند.

سه گوشی این خانواده به نام‌های گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا قرار است 11 فوریه (22 بهمن 98) طی یک رویداد خبری ویژه در سان فرانسیسکو آمریکا معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. والا فقط هزینه خریدش رو بالا میبرن

  2. من گوشیم ۶ گیگ رم داره و کاملا ازش راضی هستم

  3. همین مقدارم کافیه اصلا بالای 8گیگ الان هیچ استفاده ای نداره