سامسونگ گلکسی Z فلیپ

رندرهایی از سامسونگ گلکسی Z فلیپ منتشر شد

سامسونگ گلکسی Z فلیپ ،‌ گلکسی فولد 2 یا گلکسی بلوم؛‌ نامش هرچه باشد،‌ قطعا دومین گوشی منعطف سامسونگ خواهد بود که به زودی از آن رونمایی خواهد شد و حالا رندرهایی از آن منتشر شده است.

سال 2020 به نوبه‌ی خود سال بسیار مهیجی برای نوآوری‌های گوشی‌های هوشمند خواهد بود. به طور خاص گوشی‌های هوشمند تاشو در تمامی اشکال در حال تولید هستند و این صنعت تلفن‌همراه را دگرگون کرده است. در سال گذشته میلادی موتورولا ریزر را معرفی کرد که امسال در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر تصاویر رندری از گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Z فلیپ (که قبلا به عنوان گلکسی بلوم یا گلکسی فولد 2 از آن یاد شده بود) منتشر شده که طراحی مشابهی با محصول موتورلا دارد.

به تازگی افراد LetsGoDigital رندر گلکسی Z فلیپ را بر اساس تصاویری که قبلا از این گوشی درز کرده بود طراحی کرده‌اند. مدل‌های طراحی شده، به‌خوبی ما را با تلفن هوشمند جدید سامسونگ آشنا می‌کند. مکانیزم لولا آن به طرز چشمگیری ما را به یاد گلکسی فولد می‌اندارد. در پایین سمت راست شاهد تعبیه دکمه پاور و کلید‌های تنظیم صدا هستیم. روی پنل پشتی نیز یک نمایشگر دوم کوچک در کنار دوربین اصلی و فلش LED خودنمایی می‌کند.

سامسونگ گلکسی Z فلیپ

صفحه نمایشگر این گوشی دارای حفره‌ای است که دوربین سلفی در آن تعبیه می‌شود. طبق شایعات این دوربین 10 مگاپیکسلی است. در صورت صحت این شایعات، سامسونگ Z فلیپ با اسنپدراگون 855 قدرت خود را تامین می‌کند و باتری‌های دوگانه این دستگاه از نوعی فناوری شارژ سریع بهره‌می‌برند. گفته شده که ظرفیت یکی از این باتری‌های 900 میلی‌آمپر ساعت است. هنوز اطلاعاتی از ظرفیت باتری دوم این گوشی موجود نیست.

سامسونگ گلکسی Z فلیپ ممکن است به اولین گوشی هوشمندی بدل شود که دارای شیشه انعطاف‌پذیر است. این درحالی است که سایر تلفن‌های قابل انعطاف از مواد مبتنی بر پلاستیک برای نمایشگر تاشوی خود استفاده می‌کنند. نمایشگر دستگاه در حالت باز، ابعادی برابر با 6.7 اینچ دارد.

سامسونگ گلکسی Z فلیپ

تصاویر و ویدیو‌های منتظر شده بخش زیادی از طراحی این گوشی را به نمایش می‌گذارد اما هنوز سوالاتی در مورد مشخصات فنی بی جواب مانده‌اند. امیدواریم گلکسی Z فولد همزمان با سری گلکسی اس 20 در رویداد Unpacked سامسونگ رونمایی شود.

**لینک ویدیو: https://youtu.be/2xZ6eAGALiQ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. گوشی قبلیش مگر هی فروش داشت؟؟؟

  2. ولی هنوز چندان کاربردی نیست

  3. نسبت ب اولین کوشی تاشوی این شرکت هیلی بهتره

    ولی خدایی 30میلیون واسش خیلی زیاده

  4. ظاهرش جذاب تر شده