آیفون اس ای 2

آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) دارای صفحه نمایشی 5.4 اینچی خواهد بود

با توجه به اطلاعاتی که MacOtakara از منابع خود به دست آورده به نظر اپل در حال ساخت آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) با صفحه نمایشی 5.4 اینچی و حاشیه‌هایی بسیار اندک به همراه نسل دوم تاچ آی‌دی است.

بر اساس گزارشات منتشر شده آیفون SE 2 اندازه‌ای نزدیک به آیفون 8 خواهد داشت، اما سازندگان با حذف حاشیه‌های بخش جلویی گوشی اندازه صفحه نمایش آن را بزرگ‌تر کرده‌اند و کیفیت دوربین‌ها نیز افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

اپل آیفون اس ای 2 از تراشه قابل توجه A13 Bionic بهره می‌برد که برای یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب است. قابلیت True Tone به این گوشی باز خواهد گشت و به طور کلی MacOtakara این تلفن هوشمند را «نسخه به‌روز آیفون 8» خوانده است.

مینگ چی کو به عنوان یکی از تحلیلگران و اصحاب رسانه فعال در حوزه تکنولوژی چندی قبل اعلام کرده بود اپل قصد دارد یک تلفن همراه میان رده را در ابتدای سال جاری میلادی معرفی و روانه بازار کند که سخت‌افزاری مناسب خواهد داشت و از لحاظ ظاهری و امکانات شبیه به آیفون‌های جدید است. با توجه به نظر مثبت دوست‌داران این برند نسبت به آیفون SE و شایعاتی که در مورد نسخه دوم این گوشی شنیده می‌شود احتمالا به زودی با عضو کوچک خانواده آیفون‌های سال 2020 آشنا خواهیم شد!

نظر شما در مورد گوشی میان‌رده آیفون چیست؟ آیا iPhone SE 2 بالاخره معرفی خواهد شد؟ نظرات خود را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.