نسخه سرامیکی هواوی پی ۴۰ پرو

نسخه سرامیکی هواوی پی ۴۰ پرو هم عرضه خواهد شد

«ایوان بلس» در تازه‌ترین افشاگری خود درباره اعضای خانواده Huawei P40 ، از وجود نسخه سرامیکی هواوی پی ۴۰ پرو خبر داده است.

افشاگر سرشناس حوزه موبایل، می‌گوید هواوی برای ساخت نسخه سرامیکی پی ۴۰ پرو از سامسونگ الهام گرفته است. ایوان بلس در توییت جدید خود نوشت:

ظاهرا کمپانی چینی از نسخه‌ سرامیکی گلکسی اس ۱۰ پلاس خیلی خوشش آمد؛ به همین دلیل، هواوی پی ۴۰ پرو را با این طراحی عرضه خواهد کرد.

البته ظهور موبایل‌هایی با بدنه سرامیکی، به قبل از گلکسی اس 10 پلاس بازمی‌گردد؛ وقتی که در سال 2017، شیائومی می 6 معرفی شد. این طراحی سبب می‌شود که گوشی‌ها ظاهر پریمیوم و زیباتری به خود بگیرند؛ ولی به همان نسبت، گران‌تر باشند.

گزارش‌های فعلی، صفحه نمایش هواوی پی 40 پرو را 6.5 یا 6.7 اینچی و دارای انحنا از هر چهار سمت توصیف می‌کنند. این پرچمدار از چیپست کایرین 5G 990 قدرت خواهد گرفت؛ تراشه‌ای 7 نانومتری که یک مودم داخلی دارد و از شبکه‌های SA و NSA پشتیبانی می‌کند.

هواوی پی 40 پرو

درباره مشخصات اپتیک هواوی P40 پرو، صحبت از یک سنسور 51.2 مگاپیکسلی RYYB CMOS است که با استفاده از فناوری Quad-Bayer تصاویر 13 مگاپیکسلی خلق خواهد کرد. ظاهرا این سنسورِ ساخت سونی، با یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی 8 مگاپیکسلی همراهی می‌شود که توانایی زوم اپتیکال 10x دارد.

از دیگر ویژگی‌های منتسب به خانواده هواوی پی 40 باید به ریفرش ریت بالای صفحه نمایش، باتری پرظرفیت و طراحی تمام صفحه اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*