سری گلکسی S20

مقایسه ابعاد گوشی‌های سری گلکسی S20 با سایر اسمارت‌فون‌ها

سامسونگ ماه ‌آینده سری گلکسی S20 را معرفی خواهند کرد. تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی‌های Galaxy S20 منتشر شده است. در حال حاضر ابعاد این گوشی‌های به چالش کشیده شده.

با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی‌های سری گلکسی S20 ، حجم گزارشات مربوط به آن‌‎‌ها بیش‌تر شده است. به‌تازگی ویدیویی منتشر شده که در آن شخصی از توسعه دهندگان XDA، با توجه به رندر‌های منتشرشده از گوشی‌های جدید سامسونگ، آن‌ها را با استفاده از دستگا‌ه‌های چاپ سه بعدی تولید کرده و ابعاد آن را با دیگر گوشی‌های موجود مقایسه می‌کند.

سامسونگ گلکسی اس 20، سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس و سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا ماه آینده رونمایی خواهند شد. در نمای کلی، گوشی‌های سری گلکسی S20 کمی باریک‌تر از قبل خواهند بود و انحنای لبه‌های آن خیلی زیاد نیست. در حالی که پنل پشتی این گوشی انحنا و طراحی موجود در گلکسی نوت 10 را حفظ می‌کند و با این وجود، امکان استفاده بهتر و راحت‌تر آن‌ را فراهم آورده است.

در مقایسه گلکسی اس 20 با گلکسی اس 10، نسل جدید اندکی بلندتر و کشیده‌تر شده است که به دلیل نسبت تصویر 20 به 9 است. این نوع طراحی انتظار ما را برای کارایی راحت‌تر این دستگاه‌ افزایش داده است.

سری گلکسی S20گلکسی اس 20 پلاس در مقابل گلکسی اس 10 پلاس اندکی جمع و جور‌تر به نظر می‌رسد. طراحی ظاهری اندکی تغییر کرده اما عملکرد به‌طور کلی بهتر خواهد شد. تولیدکننده ویدیو به حذف دکمه‌ی Bixby اشاره نکرده اما ظاهرا این دکمه در سری جدید وجود نخواهد داشت. کلید کنترل حجم صدا اکنون به بالای دکمه پاور و در سمت راست بدنه انتقال پیداکرده است.

اما در مورد گلکسی اس 20 اولترا می‌توان گفت که جذاب‌ترین نسخه‌ی سه‌گانه جدید سامسونگ است. با توجه به ابعاد بزرگ صفحه‌نمایش، این گوشی بدنه‌ی بسیار غول‌پیکری خواهد داشت. قطعا با چیزی بزرگ‌تر از گلکسی نوت 10 روبه‌رو خواهیم بود. حتی گوشی وان پلاس 7 پرو که دستگاه بزرگی نسبت به استاندارد‌های فعلی به حساب می‌آید، اندازه کوچک‌تری نسبت به گلکسی اس 20 اولترا دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قبل معرفی بود و همین ماکت هاشو جالب ساخته بودن خوشم اومد