رندرهای گلکسی بادز پلاس

رندرهای گلکسی بادز پلاس تصویر روشنی از این ایرباد وایرلس سامسونگ ارائه می‌دهند

تازه‌ترین رندرهای گلکسی بادز پلاس (Galaxy Buds Plus) این محصول سامسونگ را از زوایای مختلف و در سه رنگ آبی آسمانی، مشکی و سفید نشان می‌دهند.

تقاضای رو‌به‌رشد برای ایرفون‌های کاملا بی‌سیم استریو (TWS)، سامسونگ را بر آن داشته است تا از یک ایرباد وایرلس جدید رونمایی کند. انتظار می‌رود گلکسی بادز پلاس در کنار گوشی‌های خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ، روز 22 بهمن در سان‌فرانسیسکو معرفی شود. در رندرهای زیر می‌توانیم ببینیم که طراحی آن، تفاوت چندانی با گلکسی بادز ندارد.

درباره مشخصات فنی، فعلا می‌دانیم که قابلیت حذف نویز فعال (ANC) در این گجت جایی نخواهد داشت؛ اما ظاهرا باتری آن بزرگ‌تر از مدل کنونی خواهد بود.

اخیرا گزارش موسسه Strategy Analytics  نشان داد که سال 2019، سامسونگ در بازار جهانی هدست‌های TWS پس از شیائومی و اپل، در جایگاه سوم ایستاد. قطعا کمپانی کره‌ای خواهان سهم بیشتری از این بازار است و گلکسی بادز پلاس، می‌تواند ابزار رسیدن به این هدف باشد.

البته بر اساس برآوردها، مدل پلاس 50 درصد گران‌تر از مدل اورجینال گلکسی بادز خواهد بود. با این حساب، قیمتی در حدود 225 دلار خواهد داشت؛ یعنی تقریبا ‌هم‌اندازه قیمت محصولات پریمیومی چون WF-1000XM3 سونی و ایرپادز پرو اپل!

رندرهای گلکسی بادز پلاس سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*