دوربین اپل آیفون 11

DxOMark: دوربین اپل آیفون 11 پیشرفت شگرفی نداشت

در سال 2019 اپل سرانجام اولین دوریین سه‌گانه خود را در سری آیفون 11 به‌کاربرد. در حالی که پیش‌تر نتایج اپل آیفون 11 پرو و پرو مکس منتشر شده بود. به‌تازگی DxO امتیاز دوربین اپل  آیفون 11 استاندارد را منتشر کرد.DxOMark امتیاز دوربین اپل آیفون 11 را منتشر کرد. این گوشی پایین‌تر از دوربین‌های برادران گران قیمت‌تر خود، امتیاز چندان چشمگیری ثبت نکرده و از محصول گوگل نیز رتبه‌ی کم‌تری داشته است.

دوربین اپل آیفون 11نتایح منتشر شده برای اپل چندان خوشایند نخواهد بود چرا که محصول این شرکت تنها امتیاز 109 را کسب کرد است. با این امتیاز، دوربین آیفون 11 استاندارد پایین‌تر از محصول شیائومی می 9 با 110 امتیاز و بالای اپل آیفون ایکس اس مکس که سال 2018 رونمایی شد قرار داد. در حالی که امتیاز اپل چندان هم بد نیست اما انتظار داشتیم این شرکت ارتقا خیلی بیش‌تری نسبت به نسل قبلی آیفون‌ها لحاظ کرده باشد.

در بررسی قابلیت عکس‌برداری دوربین آیفون 11 استاندارد، DxO عنوان کرد که رنگ‌های تولید شده بسیار واضح با کیفیت هستند. این گوشی همچنین جزئیات را به خوبی ثبت می‌کند و در حالت اولترا واید عملکرد بسیار خوبی دارد. نقاط ظعف این گوشی، کیفیت زوم پایین در دامنه‌های کوتاه و بلند و عملکرد ظعیف در عکاسی حالت شب است.

دوربین اپل آیفون 11در خصوص فیلم‌برداری، هندست اپل نوردهی دقیق و دامنه واید داینامیک مناسبی دارد. فیلم‌ها جزئیات بالا و مناسبی دارند و رنگ‌ها در آن زنده و طبیعی هستند.

دوربین آیفون 11 استاندارد فیلمبرادی خوبی در هنگام حرکت نداشت و برخی بی ثباتی‌ها در بالانس رنگ سفید در فضای‌های سر پوشیده وجود دارد. فوکوس خودکار این گوشی نیز برخی اوقات عملکرد پایینی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*