نخستین رندر گوشی گلکسی نوت 20

تصویری از گوشی گلکسی نوت 20 سامسونگ برای نخستین بار دیده شد

نخستین تصویر از گوشی گلکسی نوت 20 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 20) به بیرون درز کرد. این گوشی همانند مدل اس 20، از یک ماژول دوربین مستطیلی شکل روی قاب پشتی خود میزبانی می‌کند.

سامسونگ روزهای اول امسال دو گوشی هوشمند جدید را معرفی کرد که یکی از آن‌ها گلکسی نوت 10 لایت بود. این درحالیست که برادر بزرگ‌تر آن در ماه آگوست سال گذشته معرفی شده بود و تابستان سال 2020 نسل جدید آن چشم به جهان خواهد گشود. هنوز فاصله‌ی زیادی تا آن زمان باقی مانده است، اما به نظر می‌رسد برای  نخستین بار می‌توانیم تصویری از گوشی گلکسی نوت 20 سامسونگ را مشاهده کنیم.

بار دیگر، افشاگر مشهور حوزه فناوری Ice Universe، خودش را متمایز از سایرین کرده است و در توییتر خود، تصویری از پرچمدار آینده‌ی کمپانی سامسونگ را منتشر کرده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد. به طور کلی همه چیز قابل پیش‌بینی و انتظار است. با توجه به این که سامسونگ ظاهر گوشی‌های هوشمند خودش را امسال یکی کرده است، گوشی گلکسی نوت 20 نیز می‌تواند دنباله رو گلکسی اس 20 که رندرهای آن به بیرون درز پیدا کرده، از یک ماژول مستطیلی شکل روی قاب پشتی خود برای میزبانی از دوربین‌ها بهره می‌برد.

نخستین رندر گوشی گلکسی نوت 20

نخستین رندر گوشی گلکسی نوت 20

ما در حال حاضر اطلاعاتی از طراحی قاب جلویی این گوشی نداریم. همچنین به نظر می‌رسد کلیدهای کنترلی روی فریم سمت چپی گوشی به کار رفته باشد، در حالی که این دکمه‌ها روی سمت راست فریم گوشی اس 20 خواهد بود. پر واضح است که سنسور اثر انگشت با نمایشگر پرچمدار آینده‌ی سری گلکسی نوت سامسونگ آمیخته باشد، یک کانکتور USB تایپ C و یک اسلات برای میزبانی از قلم هوشمند نیز در زیر گوشی یافت می‌شود.

در مورد بخش فنی گوشی Note 20 نیز جزئیات زیادی در دست نیست. اما سخت نیست حدس بزنیم که تراشه‌ی اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 990 در قلب تپنده‌ی آن حضور دارد. با حداقل یک رم 8 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 4500 ساعت همراه فناوری شارژ‌ پرسرعت، یک نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED با وضوح +QuadHD و نرخ رفرش 120 هرتز نیز در این گوشی به کار رفته است.

شایان ذکر است به تازگی این شرکت به‌روزرسانی پایدار OneUI 2.0 را برای گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس خود در سراسر جهان منتشر کرده است. این نسخه از رابط کاربری سامسونگ که بر پایه‌ی اندروید 10 است، پیشرفت‌های چشمگیری را به همراه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من هم با آقای آرمین موافق هستم و این عکس عکسی گلکسی اس ۲۰ اولترا هست.نوت ۲۰ اصلا دوربین سلفی روی نمایشگر ندارد

  2. فک کردی خریم؟
    این ضایعس اس20 ultra هست

  3. خسته نباشید.

    اینکه همون عکس لو رفته s20 ultera است! معمولا سری اس یه حالتی حاله دار و نرم در حاشیه ها و صفحه نمایش دارند! که این عکس نشون میده این سری اس است!

    سری نوت حالتی تیز تر است! شما از نوت8 ف نوت9 ، نون 10 رو ببین! و با سری های اس همون سال مقایسه کنید.

    سری قبلتر هم تقریبا همین روال بود! سری اس3 یا نوت2 ، اس4 و نوت3 ، اس5 یا نوت4 ، اس6 با نوت5 نیز همین روال بود!

    این عکس سری s20 جدیده و بنظرم هنوز طراحی نوت20 به مرحله نهایی نرسیده. یا حداقل الان خیلی زوده برای لو رفتن این گوشی ..

    حداقل چیزی که میتونیم از این خبر متوجه بشیم. اینه که سری نوت بعدی نیز با نام note 20 معرفی میشه!