سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

تازه‌ترین رندر سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا زوم 100x دوربین گوشی را تایید می‌کند

رندر جدیدی که از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا (Galaxy S20 Ultra) منتشر شده، تایید دیگری بر قابلیت بزرگ‌نمایی 100 برابری این پرچمدار است.

در تازه‌‌ترین رندر سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا علاوه بر چیدمان دوربین‌های عقب، می‌توانیم عبارت 100X را هم در کنار لنز پریسکوپی ببینیم. قطعا زوم 100 برابری، یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی برای جذب مشتریان خواهد بود. در پنل جلو نیز، طراحی تمام صفحه با یک حفره مرکزی و کناره‌های خمیده‌‌ی نمایشگر قابل رویت است.

رندر سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

اما در گزارش‌های قبلی، با سایر مشخصات گلکسی اس ۲۰ اولترا هم آشنا شدیم. مثلا می‌توانیم به ابعاد 166.9x76x10.2 میلی‌متری و سایز 6.9 اینچی اشاره کنیم که از آن یک موبایل بسیار بزرگ می‌سازد. این صفحه نمایش آمولد، باید وضوح 2K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز داشته باشد.

مجموعه دوربین پشتی گوشی با یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی 48 مگاپیکسلی (زوم اپتیکال 10x و زوم دیجیتال 100x)، یک لنز فوق عریض و یک سنسور ToF توصیف شده است.

گلکسی S20 اولترا بسته به منطقه فروش، از چیپست اگزینوس 990 سامسونگ یا اسنپدراگون 865 کوالکام قدرت خواهد گرفت. زمانی بود که محصولات سامسونگ قبل از سایر گوشی‌ها به تراشه‌های پرچمدار کوالکام تجهیز می‌شدند؛ ولی حالا شیائومی و چند کمپانی دیگر، از رقیب کره‌ای پیشی گرفته‌اند.

مکان و زمان رونمایی از خانواده گلکسی اس 20 شهر سان‌فرانسیسکو و تاریخ 22 بهمن (11 فوریه) است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب شد که عرض گوشی ۷۶ میلیمتر شده. قبلا نوت۳ داشتمبا عرض۷۹ ..وایعا اذیت میشدم..

    امیدوارم اپل هم در آیبون ۱۲ پرو مکس عرض را کاهش بده