فروشگاه های شیائومی

ویروس کرونا باعث بسته شدن فروشگاه های شیائومی در سراسر چین شد

شیوع ویروس کرونا باعث بسته شدن فروشگاه های شیائومی در سراسر چین شده است. شرکت گوشی‌ساز چینی این تصمیم را با هدف کاهش رفت و آمد مردم در سطح شهر گرفته است.

چند روزی می‌شود که همه‌گیر شدن ویروس کرونا در چین باعث نگرانی‌های گسترده‌ای شده است. این ویروس ناشناخته و جدید 81 نفر را در چین از پا درآورده است و به نظر می‌رسد در حال گسترش به سراسر جهان است. با توجه به قربانیان اخیر٬ سازمان جهانی بهداشت عنوان کرده است که کروناویروس یک «خطر جهانی» محسوب می‌شود.

مقامات چینی سخت در حال تلاش برای کشف این ویروس ناشناخته و راه‌های درمان آن هستند. شرکت‌های محلی سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند نظیر شیائومی و هواوی نیز برای مقابله با این ویروس اعلام آمادگی کرده‌اند. ظاهراً شرکت شیائومی زودتر از رقیب خودش٬ پیش قدم شده و فروشگاه‌های خودش را در شهرهای مختلف چین تعطیل کرده است.

علاوه بر فروشگاه های شیائومی ٬ فروشگاه دیگر برندها نیز در چین در شرف بسته شدن است

بر اساس این بیانیه٬ از 29 ژانویه (9 بهمن 98) فروشگاه های شیائومی بسته خواهند بود و این تعطیلی تا 3 فوریه (14 بهمن) ادامه پیدا می‌کند. شیائومی اعلام کرده که این تصمیم را با هدف کمک اضطراری به جلوگیری از رفت و آمد در شهر و شیوع هرچه بیشتر این بیماری اتخاذ کرده است. شیوع ویروس کرونا در حال حاضر مشکل بزرگی را در چین ایجاد کرده است. هنوز پاسخ زیادی در مورد روش انتقال این ویروس و اینکه چگونه از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود وجود ندارد؛ بنابراین بهتر است اگر در چین زندگی می‌کنید یا یک سفر کاری به آنجا داشته‌اید٬ از تماس مستقیم با افراد مبتلا به این بیماری اجتناب کنید. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این ویروس می‌تواند پیش از ظهور علائم٬ افراد را آلوده کرده باشد.

تصویری از بیانیه شرکت شیائومی که به زبان چینی نوشته شده است را می‌توانید در زیر ببینید:

فروشگاه های شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بهتر لااقل یه مدت از شر گوشی های بنجل و اشغال ویروس شده شیائومی و هواوی مرحوم راحت شدیم

  2. از بس کثیف اند این چینى هاى لعنتى هر جنبنده اى که ببینند مگن خوراکیه باید بخوریمش اى کارد بخوره اون شکم ات اون از جنس هاى بنجل بى کیفیت شرکت هاشون مثل هواوى , شیائومى , اوپو, که دنیارو به گند کشیدن اینم از (ویروس کرونا) که باهاش مى خوان تمام جهان رو آلوده کنند.,!!