نوکیا 9.2 پیور ویو

نوکیا 9.2 پیور ویو با دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی در راه است

هفته گذشته مشخص شد HMD Global برنامه تولید گوشی پرچمدار نوکیا 9.1 پیور ویو را لغو کرده و در عوض، این شرکت روی تولید نوکیا 9.2 پیور ویو (9.2 PureView) تمرکز کرده است.

کمپانی HMD Global با معرفی گوشی نوکیا 9 ، اولین پرچمدار مجهز به دوربین پنجگانه جهان را روانه‌ی بازار کرد. این گوشی قرار بود در نسخه‌‌ای بهبود یافته به همراه تراشه اسنپدراگون 865 به عنوان نوکیا 9.1 پیور ویو روانه بازار شود. ظاهرا HMD Global این پروژه را لغو کرده و اکنون باید منتظر رونمایی از پرچمدار جدید نوکیا 9.2 پیور ویو باشیم.

نوکیا 9.2 پیور ویو ؛ خداحافظی با بدنه‌های ضخیم و یکنواخت

نوکیا 9.2 پیور ویو

در صحبتی که یکی از خبرنگاران با منبع معتبری از HMD Global داشته، مشخص شده که این شرکت قصد دارد پرچمدار بعدی نوکیا را با نمایشگری بدون حاشیه طراحی کند. هنور مشخصات خاصی ارائه نشده اما شرکت مورد نظر به دنبال استفاده پنل‌هایی با حاشیه اندک در Nokia 9 PureView است.

با این حال، شرکت فنلاندی تلاش می‌کند دستگاه بالارده‌ی خود را با تفاوت‌هایی نسبت به مدل‌های ارزان‌تر به بازار عرضه کنند. همانند چیزی که برای نوکیا 9.1 پیور ویو برنامه‌ریزی شده بود.

ظاهرا تغییرات جدید این گوشی در دوربین سلفی نیز تاثیر خواهد گذاشت و احتمالا لنز سلفی آن وضوح 32 یا 48 مگاپیکسلی خواهد داشت. از سوی دیگر، هنوز چیزی در مورد چیدمان دوربین عقب منتشر نشده اما احتمالا در این گوشی از لنز‌های کمپانی لایت استفاده نخواهد شد و این شرکت برای تامین قطعات به سراغ شرکای قدیمی خود همچون توشیبا برود.

گوشی جدید نوکیا با تراشه اسنپدراگون 865 ارائه خواهد شد که به تکنولوژی 5G نیز مجهز است. در این گوشی احتمالا شاهد فناوری‌‌هایی مانند شارژ بی‌سیم و نوعی شارژ سریع سیمی خواهیم بود. متاسفانه خبری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این گوشی نخواهد بود و HMD قصد ندارد از این قطعه استفاده کند.

HMD مجبور است برای افزایش فروش خود، قیمت محصولش را پایین‌تر از سایر پرچمداران بازار تعیین کند و احتمالا این گوشی با قیمتی مشابه نوکیا 8 روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*