پرچمدار جدید موتورولا

پرچمدار جدید موتورولا همراه سه گوشی جدید دیگر در اسفند ماه معرفی می‌شود

درست یک روز قبل از شروع نمایشگاه MWC 2020، یعنی در 23 فوریه، موتورولا میزبان رویدادی خواهد بود که انتظار می‌رود در آن شاهد معرفی پرچمدار جدید موتورولا به همراه سه گوشی جدید دیگر باشیم.

موتورولا به لطف گوشی تاشوی جدید خود که به زودی عرضه خواهد شد، در عناوین اصلی قرار گرفته است، اما ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود و موتورولا چیزهای بیشتری در چتنه دارد. طبق اخبار منتشرشده، ماه آینده شاهد معرفی گوشی میان رده جدید موتورولا با قلم مخصوص و دو گوشی جدید موتو جی 8 (Motorola Moto G8) و موتو جی 8 پاور (Motorola Moto G8 Power) و همچنین پرچمدار جدید موتورولا با نام موتورولا اج پلاس (+Motorola Edge) خواهیم بود. این رویداد قرار است ساعت 7 عصر به زمان اروپای مرکزی برگزار شود، اما این تنها اطلاعات رسمی است که در حال حاضر در اختیار داریم.

موتورولا

بر اساس شایعات، انتظار می‌رود که موتورولا موتو جی 8 با نمایشگر 6.39 اینچی اچ دی پلاس، تراشه اسنپدراگون 665 و سه دوربین پشتی به بازار عرضه شود. گفته می‌شود که دوربین اصلی دستگاه دارای حسگر 16 مگاپیکسلی خواهد بود و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی و یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی مجموعه دوربین موتو جی 8 را تشکیل می‌دهد. انتظار می‌رود که وظیفه تأمین انرژی دستگاه به عهده یک باتری 4,000 میلی‌آمپری باشد.

از طرف دیگر، شایعه شده است که مدل موتو جی 8 پاور مجهز به نمایشگر 6.36 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. در این مدل از طراحی حفره‌ای برای قسمت جلویی گوشی استفاده خواهد شد که میزبان دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی دستگاه است. همانطور که از نام آن پیداست، موتورولا این مدل را به یک باتری قدرتمند 5,000 میلی‌آمپری مجهز خواهد کرد. در بخش دوربین علاوه بر همان سه دوربین موتو جی 8، یک سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو نیز وجود خواهد داشت.

موتورولا موتو جی 8

در مورد پرچمدار جدید موتورولا، انتظار داریم که شاهد صفحه نمایش با طراحی پانچ هول یا حفره‌ای، تراشه اسنپدراگون 865 و تا 12 گیگابایت حافظه رم باشیم. در ماه دسامبر سال گذشته، موتورولا یکی از برندهایی بود که تأیید کرد سال آینده یک گوشی مجهز به اسنپدراگون 865 را عرضه خواهد کرد و به زودی قرار است شاهد معرفی پرچمدار جدید موتورولا با نام اج پلاس باشیم. طبق معمول، در صورت انتشار اطلاعات جدید پیرامون گوشی‌های جدید موتورولا، شما کاربران عزیز گجت نیوز را در جریان قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*