اینترنت رایگان

فریب پیام‌های جعلی در فضای مجازی درباره اینترنت رایگان را نخورید

اخیرا پیام‌های جعلی در فضای مجازی منتشر شده که در آنها ادعا شده با شماره‌گیری یک کد دستوری می‌توانید 70 گیگ اینترنت رایگان همراه اول دریافت کنید، اما این موضوع صحت ندارد و نباید فریب این پیام‌ها را بخورید.

همواره پیام‌های جعلی و غیر واقعی زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود که تشخیص جعلی بودن آنها نیازمند اطلاعات کافی است. یکی از پیام‌های جعلی که همه ما بارها در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کرده‌ایم، تبلیغات اینترنت رایگان است که بر اساس آنها ادعا شده با شماره‌گیری یک کد دستوری می‌توانید از حجم بالایی اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. در روزهای اخیر نیز دیده‌ایم که پیام‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که با شماره‌گیری یک کد دستوری مربوط به همراه اول می‌توانید 70 گیگابایت اینترنت رایگان این اپراتور را دریافت کنید.

ماجرای 70 گیگ اینترنت رایگان همراه اول

در جدیدترین اقدام افرادی که این پیام‌های جعلی را منتشر می‌کنند، پیامی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که طبق آن ادعا شده مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 64 ستاره 4 ستاره 3 مربع (#3*4*64*100*)، 70 گیگ اینترنت هدیه همراه اول را دریافت کنند. همچنین در این پیام‌ها گفته شده مشترکان به پیام‌هایی که از سوی اپراتور همراه اول ارسال می‌شود، توجه نداشته باشند و مراحل دریافت اینترنت رایگان را پشت سر بگذارند. گاها مشترکان و کاربران اینترنت همراه اول نیز ناخواسته فریب این پیام‌های جعلی را می‌خورند و بدون توجه به پیام‌های اپراتور، بسته 70 گیگ سالیانه را فعال می‌کنند و با هزینه‌های زیادی مواجه شده و متضرر می‌شوند. به همین دلیل در حال حاضر همراه اول جلوی کد دستوری این بسته 70 گیگ را گرفته و با شماره‌گیری کد دستوری مذکور به درخت ستاره 100 مربع منتقل می‌شوید.

این پیام‌های جعلی که با اهداف شیادانه و مغرضانه در فضای مجازی منتشر می‌شوند، هدفی جز آزار و اذیت و ضرر رساندن به مشترکان را ندارند و علاوه بر متضرر شدن مشترک، اپراتور تلفن همراه را نیز در ارائه خدمات به دردسر می‌اندازد و حتی موجب ضربه زدن به اعتماد مشترکان به اپراتور می‌شود.

اینترنت رایگان

اپراتورهای تلفن همراه سال‌هاست که با چنین مشکلاتی روبه‌رو هستند و با وجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر، باز هم شاهد انتشار چنین پیام‌هایی در فضای مجازی هستیم و متاسفانه تعداد زیادی از کاربران نیز فریب این پیام‌های جعلی را می‌خورند. همراه اول به عنوان اپراتور اول ارتباطی کشور برای اطلاع‌رسانی به مشترکان درباره طرح‌ها، بسته‌ها و پیشنهادهای خود از راه‌های رسمی مانند وب سایت، اپلیکیشن همراه من و سامانه ستاره 100 مربع استفاده می‌کند و مشترکان با مراجعه به این مجرای رسمی رسانه‌ای می‌توانند از جدیدترین خدمات اپراتور همراه اول مطلع شوند.

بنابراین به کاربران اینترنت همراه و مشترکان اپراتور همراه اول توصیه می‌کنیم فریب تبلیغات و پیام‌هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شوند را نخورید و برای دریافت خدمات و فعال‌سازی بسته‌ها و طرح‌ها به درگاه‌های رسمی اپراتور مراجعه کنید. شما به راحتی می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 مربع، تمام کدهای خرید و باقی مانده بسته‌های اینترنت همراه اول خود را مشاهده کنید و در کمترین زمان و به آسانی، طرح‌های مورد نظر خود را فعال کنید. در ادامه، کدهای دستوری خدمات و طرح‌های همراه اول را مشاهده می‌کنید:

کدهای دستوری بسته های اینترنت همراه اول

استعلام و مشاهده باقی‌مانده بسته10#*100*
بسته های اینترنت یک روزه 31#*100*
بسته های اینترنت 7 روزه32#*100*
بسته های اینترنت 30 روزه2#*100*
بسته های اینترنت بلندمدت4#*100*
بسته های اینترنت شبانت (2 تا 7 بامداد)3311#*100*
بسته های اینترنت صبحانت (6 صبح تا 12 ظهر)3312#*100*
بسته های اینترنت نامحدود شبانه332#*100*
بسته های ساعتی مدار فیروزه‌ای2#*121*
بسته های ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیامک52#*100*
بسته های اینترنت همراهی (پیشنهاد ویژه برای هر مشترک)621#*100*
ویژه مشترکان جدید611#*100*
دوشنبه سوری64#*100*

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سابق میگفتن: مفت باشه، کوفت باشه
    الآن توو این دور و زمونه دیگه کوفت هم مفت نیس
    یه ذره عقل هم خوب چیزیه
    اگه مفت بود که صداشو در نمیاورد، خودش یواشکی استفاده میکرد

  2. مممنون از اگاه سازی تون منم خیلی با این پیام مواجهه شده بودم