اينفوگرافيک : بدترين عادات مردم در استفاده از تلفن همراه ، از زبان ال جي

همه ما عادات نادرستی در استفاده از تلفن هوشمند خود داریم که گاهی اوقات باعث شرمندگی ما می‌شوند. مثلا برای خودداری از ارتباط با دیگران تظاهر می‌کنیم که مشغول انجام کاری بر روی تلفن هستیم، یا در مکان‌های عمومی با صدای بلند با تلفن خود صحبت می‌کنیم. ال‌جی بدترین عادات آمریکایی‌ها در استفاده از تلفن هوشمند را در قالب یک اینفوگرافی به نمایش گذاشته است. همراه ما باشید.

ال‌جی پیش از طراحی پرچم‌دار جدید خود، یعنی G2 از یک کمپانی پژوهشی به نام Kelton خواست تا در بین ۱۱۵۲ فرد بالغ در ایالات متحده یک نظرسنجی را برپا کند. هدف این کمپانی کره‌ای این بود که از این طریق بتواند گوشی خود را منطبق با نیاز کاربران ارائه کند. در راستای نتایج همین پژوهش بود که ال‌جی تصمیم گرفت برای اولین بار جای دکمه‌ها را عوض کرده و آنها را به پشت دستگاه انتقال دهد. در خلال این پژوهش آمار و ارقام دیگری نیز به دست آمده که چندان کاربردی نیستند، اما عادات و رفتار ناپسند کاربران در استفاده از گوشی هوشمند را فاش می‌کنند.

اولین نتیجه‌ای که می‌توان از پژوهش کلتون به دست آورد این است که ما بیش از حد وقت خود را با گوشی‌مان می‌گذرانیم! نزدیک به نصف افرادی که مورد پرس و جو قرار گرفته‌اند، گفته‌اند که بدون آن که متوجه کار خود باشند در اماکن مقدس با گوشی خود کار می‌کنند و ۷۵ درصد آنان نیز گفته‌اند که از دستگاه خود در سرویس‌های بهداشتی عمومی استفاده می‌نمایند. ۵۸ درصد کاربران در حین وقت‌گذرانی در جوار خانواده به سراغ گوشی خود می‌روند و ۶۲ درصد آنان وقتی در جمع دوستان‌شان هستند این کار را انجام می‌دهند. فقط ۳۶ درصد گفته‌اند که از خود عکس می‌گیرند تا سر و وضع خود را ببینند، ولی این موضوع احتمالا در افراد کم سن و سال‌تر که در نظرسنجی ال‌جی حضور نداشته‌اند، بیشتر است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شما کدامیک از این عادات را در خود دیده‌اید؟! آیا زمان آن نرسیده که عادات ناپسند خود را اصلاح کنیم؟ بدین طریق هم زمان بیشتری برای زندگی واقعی خواهیم داشت، هم لذت بیشتری را تجربه خواهیم کرد، هم در نگاه دیگران به افرادی دوست داشتنی تبدیل می‌شوی و از همه مهم‌تر این که دیگر با عذاب وجدان و احساس شرم بابت این عادات ناپسند رندگی نخواهیم کرد.

منبع : technobuffalo

 

LG Infographic Exposes Embarrassing Smartphone Habits

We all have a few smartphone habits we’re probably ashamed of, whether it’s pretending to be on your phone to avoid human contact, whipping your handset out in a public bathroom without a second thought or incessantly snapping selfies. Well, LG is dragging America’s worst mobile habits into the daylight with a new infographic based on research conducted for the LG G2.

While designing its latest phone, LG hired a research firm called Kelton to poll 1,152 American adults in its quest to design the perfect smartphone. The results helped the company pick everything from the handset’s 5.2-inch display to its bizarre button placement, but it also revealed a treasure trove of bizarre information that’s pretty much useless unless you’re putting together the fascinating infographic the company dropped in our inbox earlier today.

For the most part, Kelton’s findings reveal that we spend way too much time on our phones. Almost half of the people polled said they would use their smartphone in a place of worship without a second thought, while 75 percent say they use their device in public bathrooms. Meanwhile, only 28 percent said they’ve used their device while on a date, while 58 percent pulled out their smartphones while spending time with family; 62 percent did the same with friends. Interestingly, only 36 percent of the people LG polled confessed to taking a “selfie,” though this trend does skew towards a younger generation not covered in LG’s poll.

Check out the full infographic above. Which bad smartphone habits are you guilty of?

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*