گوشی هواوی نوا 7 آی

گوشی هواوی نوا 7 آی اواخر بهمن ماه معرفی می‌شود

هواوی مالزی اعلام کرده است که گوشی هواوی نوا 7 آی (Huawei Nova 7i) اواخر بهمن ماه معرفی خواهد شد. این گوشی در اصل همان مدل نوا 6 اس ای است که در چین عرضه می‌شود.

هواوی اعلام کرده است که 14 فوریه (25 بهمن ماه) قصد دارد از یک گوشی جدید به نام هواوی نوا 7 آی در مالزی پرده برداری کند. البته این گوشی کاملاً جدید نیست؛ در واقع همان گوشی نوا 6 اس ای است که اوایل ماه گذشته در چین معرفی شده بود.

گوشی هواوی نوا 7 آی به تراشه‌ی کایرین 810 مجهز است و با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. در راس بخش نرم افزاری این گوشی رابط کاربری EMIUI 10 با اندروید 10 قرار دارد٬ اما از آنجایی که شامل تحریم‌های ایالات متحده می‌شود٬ خبری از سرویس‌های گوگل از جمله فروشگاه اپلیکیشن گوگل (Google Play Store) در این دیوایس نیست.

هواوی Nova 7i به یک نمایشگر 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع LCD مجهز است که در گوشه‌ی سمت چپ قسمت بالایی آن یک حفره با میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی حضور دارد. روی قاب پشتی نیز٬ ماژول دوربین چهارگانه‌ای با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی٬ سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی٬ 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق حضور دارد.

اسکنر اثر انگشت روی قاب کناری گوشی قرار دارد و یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات نیز در زیر قاب گوشی است که در عرض 30 دقیقه به 70 درصد شارژ می‌رسد. هواوی مالزی هنوز قیمت این محصول را اعلام نکرده است٬ اما در روز ولنتاین وارد بازار خواهد شد. اما از آنجایی که گوشی نوا ۶ اس ای با قیمت حدودی ۳۲۰ دلار در چین عرضه می‌شود٬ به نظر می‌رسد این محصول نیز با قیمتی مشابه روانه‌ی بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*