رندر ساعت هوشمند اوپو

اولین رندر رسمی ساعت هوشمند اوپو توسط مدیران این شرکت منتشر شد

نخستین رندر ساعت هوشمند اوپو توسط نایب رئیس این شرکت منتشر شد. این ساعت از نظر ظاهری شبیه به اپل واچ است٬ با این تفاوت که جایگیری دکمه‌هایش متفاوت است.

اوپو در ماه دسامبر میزبان یک رویداد خبری ویژه بود که در آن از تیزرهای تبلیغاتی ساعت هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم خود پرده برداری کرد. حالا٬ نایب رئیس شرکت اوپو اولین تصویر از ساعت هوشمند اوپو را به اشتراک گذاشته است. این رندر٬ یک ساعت هوشمند با نمایشگر گرد٬ لبه‌های منحنی و دو دکمه روی فریم کناری را به نمایش می‌گذارد.

اولین رندر ساعت هوشمند اوپو

رندر ساعت هوشمند اوپو

گرچه این دیوایس شباهت کاملی با اپل واچ دارد٬ اما برخلاف ساعت شرکت کوپرتینویی که دارای یک تاج چرخان و یک دکمه است٬ ساعت غول چینی دارای دو دکمه و یک حفره بین آن‌ها است. ما تصور می‌کنیم که این حفره از یک میکروفون میزبانی می‌کند که نشان می‌دهد بدون نیاز به گوشی هوشمند خود٬ می‌توانید با ساعت‌تان صحبت کنید.

سوال بزرگی که در ذهن ما باقیمانده٬ این است که آیا این گجت پوشیدنی دارای یک اسلات سیم کارت (یا شاید هم سیم الکترونیکی) است٬‌ یا آنکه برای پایین نگه داشتن قیمت از بلوتوث بهره می‌برد. تنها چیزی که تاکنون می‌دانیم٬ این است که ساعت Oppo احتمالا در سه ماهه‌ی اول 2020 معرفی می‌شود و با توجه به اینکه اوپو قول داده است در نمایشگاه MWC 2020 بارسلونا حضور داشته باشد٬ ما شانس بالایی برای دیدن این محصول را در این کنفرانس بین‌المللی داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کپی برداری به این میگن