اپلیکیشن مدیریت تماس گوگل

اپلیکیشن مدیریت تماس گوگل به زودی میزبان قابلیت ضبط مکالمات می‌شود

توسعه دهندگان از قطعه کدهای نسخه‌ی جدید اپلیکیشن مدیریت تماس گوگل (Google Phone) متوجه اضافه شدن قابلیت ضبط مکالمات به این برنامه شده‌اند.

موارد زیادی وجود دارد که می‌توانید به یک اپلیکیشن تماس اضافه کنید، اما گاهی اوقات بی‌دلیل برخی موارد ضروری فراموش می‌شوند. به طور مثال اپلیکیشن مدیریت تماس گوگل دارای قابلیت‌های هوشمند زیادی نظیر یک کالر آیدی غنی است، اما قابلیت ساده‌ای مثل ضبط مکالمات در آن فراموش شده است. با این حال، گوگل در نسخه‌ی 44 به بعد اپلیکیشن Google Phone این مشکل را برطرف خواهد کرد و سرانجام قابلیت ضبط مکالمات را به این اپلیکیشن اضافه خواهد کرد.

حتی اگر از نظر فنی نکته‌ی بی‌اهمیتی باشد، قابلیت ضبط مکالمات موضوع ساده‌ای نیست. گوگل به طور مکرر این قابلیت را اضافه و حذف کرده است تا که ممکن است به خاطر نگرانی‌های قانونی آن بوده باشد. نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد گوگل آماده‌ی عرضه‌ی عمومی این نسخه از اپلیکیشن Phone خود است. توسعه دهندگان XDA نگاهی به قطعه کدهای نسخه‌ی 44 این اپلیکیشن انداخته‌اند و قابلیت مشابهی از ضبط مکالمه را مشاهده کرده‌اند. رابط کاربری تغییر کرده و یک آیکون ضبط نیز به مجموعه آیکون‌ها اضافه شده که با کلیک کردن روی آن می‌توانید ضبط را آغاز کرده یا قطع کنید.

طراحی این آیکون به شکلی است که اطمینان می‌دهد مربوط به ضبط صدای مکالمه‌های شما است. علاوه بر ضبط صدا، این اپلیکیشن به نوعی طراحی شده که از طریق خود می‌تواند مکالمه‌های ضبط شده را نیز پخش کند. شما می‌تواند آن‌ها را با فرمت WAV به اشتراک بگذارید.

آیا قابلیت جدید اپلیکیشن مدیریت تماس گوگل محدود به گوشی‌های پیکسل است؟

هنوز مشخص نیست که گوگل این قابلیت را به صورت محدود در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل خودش قرار خواهد داد یا خیر، ولی ما امیدواریم این قابلیت در اختیار تمام کاربران اندرویدی قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*