خودروی جدید سایپا

وزیر صنعت از عرضه 8 خودروی جدید سایپا طی 3 سال آینده خبر داد

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا اعلام کرد 8 خودروی جدید سایپا طی 3 سال آینده به بازار عرضه خواهند شد.

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد ما در صنعت خودرو از برنامه داخلی‌سازی که در نظر گرفته‌ایم موفق‌تر عمل کردیم و هم‌اکنون بیش از 90 درصد قطعات محصولات آینده سایپا نیز در داخل کشور به تولید می‌رسد که از مشارکت فعال سایپا در طرح ملی بومی‌سازی حکایت دارد. رضا رحمانی در خصوص برنامه وزارت صنعت برای ادامه طرح افزایش تیراژ تولید محصولات در شرکت سایپا بیان کرد هدف ما این است که با تسهیل قوانین و کارهای مرتبط به تولید داخل، علاوه بر حفظ روند افزایش تولید، شرکت سایپا بتواند تعهدات مشتریان خود را در زمان کوتاهی به انجام برساند.

نظر وزیر صنعت در مورد توقف تولید پراید

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بیان کرد توقف خودروهای قدیمی نظیر پراید با توجه به اینکه مردم از خودروسازان داخلی انتظار دارند محصولات جدید و با کیفیتی را ارائه دهند، یک امر ضروری است. رضا رحمانی افزود:

پس از توقف تولید یک مدل خودرو پراید در سال 98، در سال 99 تولید دو مدل دیگر نیز متوقف می‌شود و ظرفیت تولید آنها به 3 خودرو جدید با امکانات بیشتر و مدرن‌تر اختصاص پیدا می‌کند که از تحول در سایپا و صنعت خودرو ایران حکایت دارد. تلاش وزارت صنعت بر رونق تولید و افزایش تیراژ خودروسازان معطوف بوده تا از این روش، تعهدات باقی مانده آنها از قبل سریع‌تر انجام شده و رضایت مشتریان نیز جلب شود.

8 خودروی جدید سایپا در راه است

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و بررسی برنامه‌های این خودروساز داخلی عنوان کرد 8 خودرو جدید سایپا طی 3 سال آینده تولید و به بازار عرضه خواهند شد. وی افزود چنین محصولاتی توان رقابت سایپا در بازارهای داخلی و خارجی را افزایش خواهد داد. وزیر صنعت تاکید کرد عرضه محصولات جدید سایپا در آینده‌ای نزدیک باعث خواهد شد تا کاستی‌های باقی مانده از گذشته جبران شود و میزان رضایت مردمی از این خودروساز نیز افزایش پیدا کند.