جانی دپ و امبر هرد

ماجرای دعوای جانی دپ و امبر هرد ؛ وقتی جک اسپارو از همسر خود کتک می‌خورد!

چند سال از جدایی پرسر و صدای جانی دپ و امبر هرد می‌گذرد، اما اینطور که پیداست حواشی و ماجراهای این طلاق تمامی ندارد و حالا جانی دپ بازیگر نقش جک اسپارو در فیلم دزدان دریایی کارائیب مدعی شده همسرش او را کتک می‌زده است!

در اوایل سال 2017 توافق برای طلاق بین جانی دپ و امبر هرد صورت گرفت و در آن روزها که جنبش من نیز (Me Too/می تو) حسابی داغ بود، برخی از مردان دنیای سینما و تلویزیون رسوا شدند و از فساد اخلاقی و سوء استفاده‌های جنسی آن‌ها از دیگران مطلع شدیم. اما در این بین مردانی هم بودند که به دلایل مختلف قربانی شدند و به نظر جانی دپ یکی از آن‌ها است؛ زیرا برخلاف ادعاهای پیشین امبر هرد مبنی‌بر اینکه او با «خشونت فیزیکی» مواجه بوده، رسانه انگلیسی «دیلی میل» فایل صوتی منتشر کرده که از کتک خوردن دپ و مهاجم بودن هرد در دعواهای این زوج سابق خبر می‌دهد!

جزئیات دعوای جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ و امبر هرد

با استناد به گزارش دیلی میل در تابستان گذشته لائورا دایونر، به عنوان دوست مشترک این زوج اعلام کرده بود هرد یک بیمار روانی است و دپ هیچ‌گاه او را کتک نزده است. دایونر در ادامه صحبت‌های خود آورده بود امبر هرد در نوشته‌هایش ادعا کرده به دنبال خشونت رفتاری دپ و پرتاب یک گوشی از جانب او به سمت صورت امبر هرد، این بازیگر آمریکایی در بخش راست صورتش دچار کبودی شده است، اما چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و تصویر منتشر شده (عکس پایین) ساختگی است.

جانی دپ و امبر هرد

این زوج توافق کرده بودند پس از جدایی و پرداخت 5.3 میلیون دلار به هرد، تمام ماجراهای مربوط به خشونت دپ خاتمه پیدا کند، اما اینطور نشد و بازیگر زببای هالیوود بنابر ادعای همسر سابقش برای کسب شهرت بیشتر و تحت فشار قرار دادن دپ مدام به این ماجرا دامن زده است. حالا جانی دپ شکایت جدیدی علیه هرد تنظیم کرده و به خاطر تهمت خشونت علیه زنان که تبعاتی همچون منفی شدن افکار عمومی نسبت به او، از دست دادن نقش جک اسپارو در دنیای سینمایی دزدان دریایی کارائیب و… را در پی داشته، درخواست 50 میلیون دلار خسارت کرده است!

در شکایت دپ آمده چندی بعد از ازدواجشان، او متوجه شده همسرش با ایلان ماسک روابط پنهانی دارد و در واقع هرد به او خیانت می‌کرده است. همچنین تصاویر و اخبار مربوط به کبودی صورت امبر هرد به دنبال ضربه یا ضربات جانی دپ حقیقت ندارند و این هرد بوده است که بارها اشیایی را به طرف شوهرش پرتاب می‌کرده و حتی با سیلی یا مشت به صورت او می‌کوبیده است و یک بار به خاطر اصابت شئ تیزی به انگشت دپ، دست او دچار آسیب جدی شده است. تمامی مدارک و تاییدیه‌های شاهدان ضمیمه این شکایت جدید شده است و به زودی در دادگاه به آن رسیدگی خواهد شد.