تصاویر گوشی نوکیا 5.2 در دنیای واقعی

تصاویر گوشی نوکیا 5.2 را در دنیای واقعی ببینید

تصاویر گوشی نوکیا 5.2 (Nokia 5.2) این محصول را در دنیای واقعی به نمایش می‌گذارند. آنچه از عکس‌ها پیداست٬ گوشی میان‌رده جدید نوکیا به دوربین چهارگانه پشتی مجهز خواهد بود.

HMD Global تأیید رده است که 23 فوریه (4 اسفند 98) میزبان یک رویداد خبری در بارسلونا اسپانیا است. انتظار می‌رود گوشی‌ساز فنلاندی در این رویداد از یک جفت گوشی میان‌رده برند نوکیا از جمله گوشی نوکیا 8.2 5G پرده برداری کند. گزارش‌هایی مبنی بر در دست توسعه بودن مدل نوکیا 5.2 شنیده می‌شد٬ اما تأیید نشده بود که این محصول در MWC 2020 معرفی می‌شود. روز گذشته٬ یک افشاگر تصاویر گوشی نوکیا 5.2 را به همراه مشخصات فنی و قیمت این محصول فاش کرد تا همه چیز روشن شود.

همراه با این تصاویر٬ ایوان بلس از کدنام Captain America برای این گوشی استفاده کرده است. گوشی میان‌رده جدید نوکیا٬ 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. اما متاسفانه هیچ اطلاعی از اندازه‌ی نمایشگر٬ ظرفیت باتری و پردازنده‌ی قدرت‌بخش آن در دست نیست. بلس حتی در این توییت قیمت این محصول را نیز فاش کرده و ادعا می‌کند که نوکیا ۵.۲ با قیمت 180 دلاری٬ حدوداً از 4 مارس (14 اسفند) به فروش خواهد رسید.

تصاویر گوشی نوکیا 5.2 در دنیای واقعی

به طراحی این گوشی می‌رسیم٬ جایی که یک بریدگی شبیه به قطره‌ی آب در بالای نمایشگر دیده می‌شود و حاشیه‌ی ضخیمی در پایین آن حضور دارد که برند نوکیا نیز روی آن حک شده است. گرچه احتمالاً این دیوایس اجرا کننده‌ی اندروید 9 پای است٬ اما در تصویری که ما می‌بینیم٬ ناوبری سه دکمه‌ای کلاسیک اندروید روی آن فعال شده است. به نظر می‌رسد نوکیا همچنان به کاربران این امکان را می‌دهد تا سبک ناوبری مورد علاقه‌شان را خودشان انتخاب کنند.

قاب پشتی این گوشی جذاب‌تر است. نوکیا ۵.۲ در اینجا از چهار دوربین در داخل یک ماژول گرد میزبانی می‌کند که یک فلاش LED دکمه‌ای نیز در مرکز آن‌ها حضور دارد. کمی پایین‌تر از این ماژول دوربین یک اسکنر اثر انگشت نیز یافت می‌شود. آنطور که از تصاویر به نظر می‌رسد٬ قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه‌ی مات یا شاید پلاستیک با لبه‌های منحنی (و البته اثر انگشت پذیر!) است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اوووم منم با نظر شما موافق هستم

  2. خوشگله

  3. زیبا و عالی با قیمت عالی