شرکت هواوی

شرکت هواوی برای نخستین بار به لیست ده برند با ارزش جهان رسید

Brand Finance به تازگی لیست ارزشمندترین برندهای جهان را معرفی کرد که بر اساس آن شرکت هواوی برای اولین بار در لیست 10 برند با ارزش جهان قرار گرفت.

هواوی از نگاه Brand Finance در لیست ده برند ارزشمند جهان قرار گرفت. این برای اولین بار در تاریخ است که شرکت هواوی با توجه به آمارهای رو به رشد خود، در این لیست قرار گرفته است.

در گزارش جدید منتشر شده با نام Global 500 2020 از سوی Brand Finance، شرکت Huawei در جایگاه سومین شرکت چینی لیست ارزشمندترین برندها، با ارزش 65.084 میلیارد دلار قرار گرفته، ارزشی که افزایش 4.5 درصدی را در مقایسه سال به سال نشان می‌دهد.

Brand Finance در گزارش خود درباره هواوی نوشته:

آنچه واضح است، با افزایش حضور هواوی در بازارهایی که به طور سنتی توسط سرویس‌دهنده‌های غربی پوشش داده می‌شدند، فرصت بزرگی برای صنایع مخابراتی و حوزه 5G هواوی به دست آمده و این شرکت، وارد رقابت شدیدی شده است. علی‌رغم این رقابت چالش برانگیز، این شرکت مسیر پیش رو را هموار کرده و با ارزش برند حدود 65.1 میلیارد دلاری، برای اولین بار در میان 10 برند با ارزش جهان قرار گرفته است.

ایالات متحده آمریکا با داشتن 205 شرکت که عددی حدود 45.4 درصد از 500 شرکت برتر لیست را تشکیل می‌دهد، بهترین عملکرد را با مجموع ارزش برندها به مقدار 3204 میلیارد دلار داشته است. چین با حضور 70 شرکت، معادل 18.9 درصد و ارزش مجموع 1334 میلیارد دلار، رقابت نزدیکی با آمریکا را تجربه می‌کند.

بخش فناوری، چشمگیرترین حضور را در بخش باارزش‌ترین‌ها دارد. در میان 500 شرکت با ارزش جهان، 46 شرکت معادل 14 درصد، از بخش فناوری حضور دارند و مجموع شرکت‌های حوزه فناوری ارزشی معادل 986.5 میلیارد دلار دارند. هواوی، تنها برند چینی حوزه فناوری است که در میان 10 برند با ارزش جهان جای گرفته است.

نگاهی به رشد ارزش شرکت هواوی

رشد ارزش برند هواوی را می‌توان به تعهد این شرکت به نوآوری، مربوط دانست. امری که باعث شده به طور پیوسته شاهد بهبود رقابت در بخش محصولات و البته ارتقای تجربه کاربران باشیم.

شرکت هواوی

در ابتدای سال 2019 میلادی، هواوی پیش‌بینی کرد که 240 میلیون دستگاه گوشی‌ هوشمند را روانه بازار خواهد کرد تا موقعیت خود را به عنوان دومین شرکت بزرگ سازنده گوشی های هوشمند در جهان، تثبیت کند. این شرکت، بیش از 44 میلیون دستگاه گوشی پرچم دار سری HUAWEI P و HUAWEI Mate را وارد بازار کرد که در مقایسه سالانه، این رقم افزایش 50 درصدی را نشان می‌دهد. گوشی های هوشمند 5G هواوی با تحسین منتقدان و طرفداران به دلیل پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه فناوری، رکورد 6.9 میلیون دستگاه عرضه به بازار را تا دسامبر 2019 میلادی به ثبت رساندند.

هواوی در سال گذشته میلادی، تجربه فراگیر و جامعی را با رونمایی از طیف جدید محصولات در بخش‌های مختلف، شامل تبلت‌ها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه‌های پوشیدنی و تجهیزات اینترنت اشیا در اکوسیستم HiLink ایجاد کرد.

در نگاه به آینده، هواوی همچنان متعهد به سیاست‌های فراگیر و یکپارچه باقی خواهد ماند. ریچارد یو مدیرعامل هواوی در این باره می‌گوید:

سیاست جامع و یکپارچه با سناریوهای مختلف، تمرکز اصلی هواوی برای ده سال آتی خواهد بود. ما در تعهدمان برای ایجاد اکوسیستمی مجتمع ثابت‌قدم هستیم؛ فضایی که در آن تبلت‌ها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه‌های واقعیت مجازی، دستگاه‌های پوشیدنی، نمایشگرهای هوشمند، اسپیکرهای هوشمند، خودروها و تجهیزات اینترنت اشیا، همگی در ارتباط با گوشی‌های هوشمند قرار گرفته تا تجربه کاربری کاملا یکپارچه‌ و بی‌سیمی را ارائه دهند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی جالبه
    اول امریکا
    بعد چین
    بعد کره
    قدرت رو در دست دارن