نمایشگاه خودروی تهران 98

نمایشگاه خودروی تهران 98 از چه زمانی و با حضور چه شرکت‌هایی برگزار می‌شود؟

نمایشگاه خودروی تهران 98 از 24 تا 27 بهمن 98 همانند سال‌های گذشته در شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد. از این رو قصد داریم جزئیات چهارمین نمایشگاه خودرو تهران را بررسی کنیم.

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران از روز 24 بهمن تا 27 بهمن در شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد. انتظار می‌رفت این دوره از نمایشگاه خودروی تهران نیز به دلیل وضعیت تحریمی صنعت خودرو همانند سال گذشته کم فروغ باشد، اما شواهد حاکی از آن است شرکت‌های فعال در حوزه خودرو از این دوره از نمایشگاه نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری به عمل خواهند آورد که وضعیت آن را از دوره قبل بهتر خواهد کرد.

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است برندهای تجاری مختلفی چون ایران خودرو، مدیران خودرو، آمیکو، مپنا، سیف خودرو، سایپا و چند نشان تجاری دیگر نیز به زودی از حضور خود در این نمایشگاه خبر خواهند داد. البته حضور این شرکت‌ها به صورت رسمی تایید نشده است و اگر موضوع تامین قطعه و واحدهای مهندسی محصول آنها با مشکی مواجه نشود، قطعا در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران حضور خواهند داشت.

جزئیات معرفی خودروها در نمایشگاه خودروی تهران 98

شواهد حاکی از آن است که ایران خودرو قصد دارد به زودی از دو خودرو ملی جدید پرده بردارد و علاوه بر این موضوع، رونمایی رسمی دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک نیز مطرح است و احتمال دارد در دهه فجر 98 شاهد برگزاری مراسمی برای معرفی این خودروها باشیم. همچنین این احتمال وجود دارد تا اگر برنامه‌های ایران خودرو در زمان خود انجام شود، این خودروساز داخلی محصولات جدید خود را به نمایشگاه خودروی تهران 98 بیاورد.

مپنا که به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های حاضر در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران محسوب می‌شود، قصد دارد محصولات اشتراکی و جدیدترین محصولات خود در حوزه خودروهای الکتریکی و هیبریدی را در نمایشگاه خودروی تهران 98 به معرض نمایش درآورد. همچنین برخی از منابع اعلام می‌کنند شرکت مپنا از خودروهای الکتریکی و هیبریدی طبق دانش خود در این رویداد خودرویی پرده برداری می‌کند.

مدیران خودرو قصد دارد پس از یکسال غیبت در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران با دست پر حضور پیدا کند. با توجه به اخبار منتشر شده احتمال می‌رود این خودروساز خصوصی محصولات چینی چون ام وی ام ایکس 55، چری تیگو 8 و چری اکسید TX را به شهر آفتاب بیاورد.

یکی دیگر از شرکت‌هایی که در نمایشگاه خودرو تهران 98 حضور پیدا خواهد کرد، شرکت امیکو است که ارائه آسنا داخلی‌سازی شده به همراه کامیون و کامیونت‌های ارتقا پیدا کرده جزو محصولات مهم این شرکت در این رویداد خودرویی خواهد بود.

شرکت سیف خودرو نیز با توجه به اینکه طی روزهای گذشته حواله‌های تکمیل موجه خودرو  SWM G01 را صادر کرده است، انتظار می‌رود در نمایشگاه خودرو تهران 98 از کراس اوورهای SWM رونمایی کند.

گروه خودروسازی سایپا نیز برای نمایشگاه خودرو تهران 98 برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که احتمال می‌رود مدل نهایی سایپا رهام، ساینا ارتقا پیدا کرده، تیبا پلاس یا آپشنال و سایپا کوییک فیس لیفت جزو محصولاتی باشد که سایپا قصد رونمایی از آنها را دارد.