10 گوشی برتر آنتوتو در ماه ژانویه 2020

10 گوشی برتر آنتوتو در ماه ژانویه 2020 اعلام شدند؛ ویوو همچنان در صدر

10 گوشی برتر آنتوتو در ماه ژانویه 2020 اعلام شدند. این ماه تغییرات کمی نسبت به ماه گذشته داشته و همچنان سه گوشی اول متعلق به برند ویوو هستند.

پلتفرم بنچمارک‌گیری آنتوتو هر ماه فهرستی از 10 گوشی برتر پرچمدار و میان‌رده را منتشر می‌کند. فهرست گوشی‌های برتر ماه ژانویه بسیار شبیه به ماه دسامبر است٬ چرا که سه گوشی برند ویوو در صدر جدول قرار دارند٬ دو گوشی آخر وان پلاس رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌‌اند و ایسوس روگ فون 2 نیز جایگاه بعدی را در اختیار دارد.

10 گوشی برتر آنتوتو در ماه ژانویه 2020

10 گوشی برتر آنتوتو در ماه ژانویه 2020

در حالی که این سایت به سخت افزار چشم‌گیر زیر قاب گوشی‌های شرکت ویوو از جمله حافظه‌ی نوع UFS 3.0 و فایل سیستمی F2FS اذعان می‌کند٬ اما تقویت کننده‌های نرم افزاری زیادی نیز وجود دارد که به کار گرفتن آن‌ها می‌تواند باعث افزایش کارایی و در نتیجه کسب نمرات بهتر شود. هر دو گوشی iQOO که مقام اول و دوم جدول را تصاحب کرده‌اند از فناوری خنک کننده مایع بهره می‌برند که به کنترل دمای داخلی برای عملکرد بهتر کمک می‌کند.

10 گوشی میان‌رده ماه ژانویه 2020

10 گوشی برتر آنتوتو در ماه ژانویه 2020

اما این جدول شامل 10 گوشی برتر میان‌رده نیز می‌شود. جایی که اوپو رینو 3 5G و ویوو ایکس 30 پرو 5G رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند. آمار به دست آمده از آنجایی جالب توجه است که چیپست Dimenisty 1000L شرکت مدیاتک در گوشی رینو 3 موفق شده اگزینوس 980 سامسونگ و اسنپدراگون 765G را با تمام ادعاهایی که دارند٬ شکست دهد. این سایت بنچمارک‌گیری همچنین یادآوری می‌کند که این مقایسه حاصل عملکرد خام گوشی‌ها است و بخ‌های دوربین٬ طراحی٬ ظرفیت باتری یا قابلیت شارژ در آن‌ها دخالت داده نشده است.

نسخه‌ی اصلی رینو 3 در اواخر دسامبر معرفی شد؛ بنابراین٬ این نخستین ماهی است که شاهد حضور آن در سایت آنتوتو هستیم. مدیاتک از هسته‌های Cortex A77 و پردازشگر گرافیکی Mali-G77 در چیپست خود استفاده کرده است که به نظر می‌رسد قدرت را از رقبا دزدیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*