موتو جی 8 پلاس

نتایج بنچمارک موتو جی 8 پاور روی پایگاه داده GeekBench قرار گرفت

گوشی موتورولا موتو جی 8 پاور (Moto G8 Power) با تراشه اسنپدراگون 665 کوالکام و سیستم عامل اندروید 10 در وب‌سایت گیک‌بنچ دیده شد.

برند موتورولا خود را برای معرفی دست‌کم سه موبایل میان‌رده جدید در کنگره جهانی موبایل آماده می‌کند. یکی از  آن‌ها موتو جی استایلوس و دیگری موتو جی 8 است؛ اما سومین مدل، موتو جی 8 پاور نام دارد که به تازگی تحت آزمون‌های GeekBench 5.1.0 قرار گرفت.

رونمایی از موتو جی 8 پاور در MWC 2020 بارسلونا

این گوشی هوشمند با یک چیپست هشت هسته‌ای و 1.8 گیگاهرتزی، به ترتیب 311 و 1357 امتیاز در آزمون تک هسته و چند هسته کسب کرد. با این نتایج، بدون هیچ تردیدی می‌توان گفت که دستگاه از تراشه اسنپدراگون 665 قدرت می‌گیرد.

ظرفیت حافظه رم آن هم 4 گیگابایت است که برای یک گوشی میان رده، کفایت می‌کند. البته شاید موتورولا نسخه‌ای را با رم 6 گیگابایتی هم عرضه کند. دیگر اطلاعات قابل برداشت از این بنچمارک‌گیری، وجود سیستم عامل اندروید 10 در موتو جی ۸ پاور است.

موتو جی 8 پاور

گزارش‌های قبلی به ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی باتری و پشتیبانی آن از شارژ سریع 18 وات اشاره داشتند. انتظار می‌رود صفحه نمایش فول اچ دی پلاس موتو G8 پاور، دارای سایز 6.36 اینچی و حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین 25 مگاپیکسلی باشد. مجموعه دوربین عقب هم چهارگانه و با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی توصیف شده است.

با توجه به نزدیک بودن زمان رونمایی، در روزهای پیش‌رو باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از گوشی جدید موتورولا باشیم.