ویدیوی مفهومی آیفون 9

ویدیوی مفهومی آیفون 9 را تماشا کنید؛ آیا آیفون SE 2 چنین ظاهری خواهد داشت؟

یک کانال یوتیوبی با انتشار ویدیوی مفهومی آیفون 9 اپل (iPhone 9)، چهره‌ی احتمالی آن را آشکار کرده است؛ دستگاهی که با نام آیفون اس ای 2 هم شناخته می‌شود.

سازندگان ویدیوی مفهومی آیفون 9 تا حد زیادی به تیزرهای تبلیغاتی اپل وفادار مانده‌اند. این ویدیو، طراحی و قابلیت‌های دوربین گوشی را برجسته کرده است. جالب اینکه فقط یک دوربین در پنل عقب دیده می‌شود؛ چیزی که در سال‌های اخیر، کمتر سراغ داشتیم.

ایده‌ی تولید آیفون SE، استفاده از سخت افزار جدید در دستگاهی با طراحی قدیمی است. پس وجود چیپ A13 Bionic اپل در آیفون 9 دور از ذهن نیست؛ همان تراشه‌ای که قدرت آیفون 11، آیفون 11 پرو و مدل مکس را تامین می‌کند. در مورد ظرفیت حافظه، رم 3 گیگ و فضای ذخیره‌سازی 64 یا 128 گیگابایتی قابل انتظار است.

احتمالا قیمت آیفون ۹ / اس ای ۲ از 400 دلار آغاز می‌شود؛ یعنی همان قیمتی که آیفون SE در سال 2016 داشت. همچنین به باور تحلیلگر سرشناس، مینگ-چی کو، این گوشی در حوالی ماه مارس از راه خواهد رسید.

بنابر گزارش‌های اخیر، اپل تولید آزمایشی این محصول را نیز آغاز کرده و از نیمه‌های فوریه (یکی دو هفته آینده)، برای تولید انبوه برنامه‌ریزی شده است. منابع نزدیک به تامین‌کنندگان اپل، از قصد این کمپانی برای عرضه‌ی 30 میلیون دستگاه آیفون 9 به بازار خبر داده‌اند.

ویدیوی مفهومی آیفون 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تابلوه ویدیو فیک هست

    وبدیو فیک مقاله نمیخواد

  2. چقدر ویدیوش مضخرفه معلومه که ی ادم بیکار تو خونش نشسته اینو ساخته ک اونم چندان ماهر نبوده

  3. فکر کنم طراحی مدرن تری داره