بدمینتون جام فجر

همراه اول از مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر حمایت می‌کند

مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر با حمایت همراه اول به عنوان اپراتور اول کشور فعالیت خود را به صورت رسمی از روز سه شنبه 15 بهمن 98 آغاز کرد.

از امروز سه شنبه 15 بهمن 98، مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر و انتخابی المپیک 2020 توکیو با حمایت ویژه اپراتور همراه اول فعالیت خود را به صورت رسمی با حضور ورزشکارانی از 14 کشور در شهر شیراز آغاز کرد.

جزئیات حمایت همراه اول از بدمینتون جام فجر

همراه اول به عنوان اپراتور اول کشور با هدف انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از ورزش کشور، از مسابقات بدمینتون جام فجر به عنوان یک رویداد بین‌المللی که از 15 بهمن شروع شده و تا 19 بهمن نیز ادامه خواهد داشت، حمایت کرد. در تقویم جهانی فدراسیون بدمینتون از این رویداد ورزشی به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزش یاد شده است که این دوره در انتخابی سهمیه المپیک 2020 توکیو و رده‌بندی جهانی (رنکینگ) تاثیر زیادی دارد.

در این دوره از مسابقات بدمینتون‌بازان 14 کشور آمریکا، کانادا، برزیل، افغانستان، اسلواکی، عراق، اتریش، هند، ایسلند، بلژیک، پاکستان، اوکراین و بلغارستان به همراه تیم ملی کشورمان برای کسب جایزه 25 هزار دلاری به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.