دنا پلاس توربو اتوماتیک

با آپشن‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک آشنا شوید

ایران خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک را با آپشن‌های متعددی به دست مشتریان خواهد رساند که فرمان کمکی برقی (EPS) مهم‌ترین آپشن این خودرو محسوب می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو مدتی است که به صورت پیش فروش، خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک را به مشتریان عرضه می‌کند. این خودروساز بزرگ کشور این محصول جدید خود را با پیش‌پرداخت 80 میلیون تومان و موعد تحویل مهر و آبان 1400 به فروش می‌رساند. این خودرو به یک موتور 1.7 لیتری توربو مجهز بوده و قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر را نیز ارائه می‌دهد. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 6 سرعت اتوماتیک DAE با حالت اسپرت، برفی و قابلیت تیپ‌ترونیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

آپشن‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک

ایران خودرو برای دنا پلاس اتوماتیک آپشن‌ها و امکانات رفاهی جدیدی را در نظر گرفته است، اما از میان لیست امکانات این خودرو، فرمان کمکی برقی (EPS) مهم‌ترین آپشن به شمار می‌رود. هرچند دنا پلاس در گذشته نیز از فرمان هیدرولیکی بهره می‌برد، اما از این پس مدل توربو و اتوماتیک این خودرو از این آپشن کاربردی سود خواهند برد.

از سایر امکانات این سدان ملی ایران خودرو می‌توان به هشدار دهنده موانع عقب و رینگ اسپرت آلومینیومی، ترمز دیسکی چرخ‌های عقب، ترمز ABS، صندلی 8 حالته، سانروف برقی، هندزفری، آنتن سقفی طرح باله کوسه، چراغ‌های جلو مجهز به چراغ روشنایی در روز، کارت حافظه رهیاب، دوربین دید عقب، سیستم صوتی و تصویری مالتی‌مدیا، سیستم ناوبری، تنظیم زاویه نور چراغ‌ها از داخل کابین، کلیدهای کنترلی روی فرمان، سیستم تهویه هوا اتوماتیک، سیستم هشدار دهنده مالتی‌پلکس، سیستم اخطار سرقت، آینه بغل تاشونده راهنمادار، آینه‌های برقی، چراغ اسپرت LEDدار، 2 عدد ایربگ و کروز کنترل اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این دزدا ماشین دوسال دیگشونو پیش فروش کردن اونوقت میگن چندهزار میلیارد بدهی دارن….! تازه قیمت ماشین هام به چندین برابر قیمت واقعیشونه…من مغزم فرمان نمیده بخدا یعنی چی؟؟؟؟

  2. من عاشق این ماشینم

  3. “آنتن سقفی طرح باله کوسه” این یکی منو کشته