نمایشگاه خودروی تهران 98

نمایشگاه خودروی تهران 98 لغو شد

نمایشگاه خودروی تهران 98 که قرار بود 24 تا 27 بهمن 98 برگزار شود، فعلا لغو شد. طبق اعلام روابط عمومی شرکت برگزارکننده، چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در زمان مقرر برگزار نخواهد شد.

اخیرا به صورت رسمی اعلام شد چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از 24 تا 27 بهمن 98 همانند سال‌های گذشته در شهر آفتاب برگزار خواهد شد و در این رویداد مهم خودرویی کشور، شرکت‌هایی چون ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو، مپنا، آمیکو و سایر شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی کشور حضور خواهند داشت، اما روز گذشته، سه شنبه 15 بهمن 98 روابط عمومی شرکت برگزارکننده این دوره نمایشگاه از لغو آن خبر داد.

دلیل لغو نمایشگاه خودروی تهران 98

روابط عمومی شرکت برگزارکننده نمایشگاه خودرو تهران 98 صبح امروز سه شنبه 15 بهمن اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که به وجود آمده و همچنین با توجه به اینکه محصولات جدید خودروسازان به این نمایشگاه نرسیده است، این دوره از نمایشگاه در زمان مقرر یعنی 24 تا 27 بهمن 98 برگزار نخواهد شد و قرار است چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در خرداد 99 برگزار شود. از این رو سال 98 بدون برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب به پایان خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کسی پول نداره ماشبن بخره ،،نمایشگاه چی چی

  2. محصولات خودروسازان نرسیده یعنی چی؟ کلا دوتا پراید و 405 داریم دیگه پارس خودرو هم به سلامتی تعطیل شد دنیا هم اصلا به ایران نگاه نمیکنه خودش مونده و حوضش حالا هی بگید آمیکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه این تازه اولشه