انفجار گوشی ردمی نوت ۶ پرو

انفجار گوشی ردمی نوت ۶ پرو شیائومی در حین تعمیر + ویدیو

فیلمی که دوربین امنیتی یک فروشگاه ضبط کرده است، انفجار گوشی ردمی نوت ۶ پرو شیائومی (Redmi Note 6 Pro) را نشان می‌دهد؛ آن هم وقتی که در دستان یک تعمیرکار موبایل قرار داشت.

ردمی نوت 6 پرو با عرضه در سال 2018 به یک گوشی هوشمند پرطرفدار تبدیل شد و با امکانات جذاب خود، مشتریان بسیاری پیدا کرد. پس احتمالا شنیدن خبر انفجار آن، برای خیلی‌ها ناخوشایند است.

به گزارش یکی از نشریات محلی ایالت گجرات هند، این گوشی در حال تعمیر بود که ناگهان دود زیادی از پنل پشتی آن خارج شد. تنها چند لحظه کافی بود تا دستگاه مشتعل شود. در نهایت هم می‌بینیم که تعمیرکار آن را روی زمین می‌اندازد. خوشبختانه کسی در اثر این حادثه آسیب ندید؛ اما موبایل کاملا نابود شد.

علت انفجار گوشی ردمی نوت ۶ پرو هنوز نامعلوم است

پس از این اتفاق، پرسش‌هایی درباره سطح ایمنی گوشی‌های شیائومی مطرح شده است؛ به ویژه با توجه به آنکه پیش‌تر هم محصولات کمپانی چینی در متن چنین حوادثی بودند. مثلا باید از شیائومی می A1، ردمی نوت 4، ردمی نوت 7 اس و ردمی 6A مثال بزنیم.

البته انفجار یک گوشی، دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد و در این مورد خاص، نمی‌دانیم شرایط فیزیکی دستگاه قبل از مشتعل شدن چگونه بود. مقامات Xiaomi هم هنوز درباره این حادثه، اظهار نظر نکرده‌اند.

اما شما کاربران گجت نیوز، سطح ایمنی گوشی‌های شیائومی و سایر کمپانی‌های چینی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. جنس بنجل به این میگن

  2. خوب سامسونگ نوت 7 هم اتیش می گرفت هم می ترکید تازه خیلی هم گرون بود.

  3. معلوم نیست تعمیر کاره داره چیکار میکنه ممکنه عمدی بوده باشه