چری

چری لقب پرفروش‌ترین برند صادراتی چین را برای هفدهمین سال متوالی از آن خود کرد

شرکت چری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چینی توانست با صادرات 96 هزار دستگاه خودرو در سال 2019، لقب پرفروش‌ترین برند صادراتی چین را برای هفدهمین سال متوالی از آن خود کند.

مدتی قبل شرکت چری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چینی گزارش فروش سال 2019 خود را منتشر کرد که حاکی از آن است این خودروساز چینی در سال 2019 در مجموع موفق به فروش 745 هزار دستگاه خودرو شده که البته نسبت به سال 2018 کاهش 0.9 درصدی را تجربه کرده است. آمار به خوبی نشان می‌دهد که شرکت Chery در سال 2019 موفق شد حدود 96 هزار دستگاه خودرو را در بازارهای صادراتی به فروش برساند و لقب پرفروش‌ترین برند صادراتی چین را برای هفدهمین سال متوالی را از آن خود کند.

جزئیات صادرات محصولات چری 

چری

شرکت چری مدتی است که در بازارهای بین‌المللی محصولات خود را به فروش می‌رساند و کشورهای تحت پوشش این شرکت در خارج از چین به بیش از 80 کشور می‌رسد. چندین سال فعالیت برای این خودروساز چینی، آمار فروش بیش از 1.5 میلیون دستگاهی را به همراه داشته است. طبق آمار، چری موفق شد در سال 2018 حدود 126 هزار و 993 دستگاه از محصولات خود را در خارج از چین به فروش برساند که البته این آمار در سال 2019 با کاهش 24 درصدی مواجه شده است، اما باز هم چنین آماری از عملکرد قابل قبول این خودروساز چینی در عرضه محصولات درون‌سوز و خودروهای الکتریکی به بازارهای بین‌المللی حکایت دارد.

شرکت چری موفق شد طی ماه نوامبر سال 2019 با همکاری شرکت UAAGI که یک عرضه‌کننده معروف خودرو در کشور فیلیپین محسوب می‌شود، به صورت رسمی وارد بازار این کشور شود که بر اساس این همکاری 4 محصول از خانواده تیگو به صورت محلی در کشور فیلیپین معرفی و به بازار عرضه شدند. همچنین اخیرا این خودروساز چینی با برگزاری کنفرانسی در قطر از مدل‌های تیگو 8، تیگو 7 و آریزو 6 رونمایی کرد.

چری

علاوه بر این، برند جتور که به عنوان برند جدید گروه خودروسازی چری محسوب می‌شود، موفق شد تا ماه مارس سال 2019 میلادی بیش از 100 دستگاه از خودروهای ایکس 70 و ایکس 70 اس را از طریق بنادر چینگدائو و شانگهای چین به کشورهای آنگولا و اکوادور صادر کند. در سال‌های آینده قطعا با توجه به اینکه محصولات برند جتور افزایش پیدا خواهد کرد، شاهد حضور پررنگ این برند در بازارهای خارجی به ویژه آمریکای جنوبی، خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی و آفریقا خواهیم بود.

شرکت چری در حوزه صادرات حدود 20 سال سابقه دارد و از سال 2001 برای نخستین بار به بازار خاورمیانه وارد شد و توانست در همان سال 10 دستگاه از نسل اولیه مدل فالوین را در بازار خودرو کشور سوریه به فروش برساند و این آغازی بر تجارت صادراتی چری بود که هم‌اکنون این تجارت به کشورهای آمریکای لاتین نظیر کشورهای برزیل، شیلی، آرژانتین نیز گسترش پیدا کرده است. همچنین چری طی سال‌های گذشته موفق شد به بازار کشورهایی نظیر ایران، مصر، اوکراین و روسیه نیز راه پیدا کند. گفتنی است شرکت چری قصد دارد در آینده‌ای نزدیک طی همکاری با شرکت‌های آمریکایی به بازار اروپا و امریکا نیز وارد شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا بعد کیا کیفیتش از همه بهتره فقط تنها مشکلش اینه که یکم قطعاتش کم پبداس