تصاویر مفهومی هواوی میت 40

تصاویر مفهومی هواوی میت ۴۰ را با پنل شفاف تماشا کنید

در تصاویر مفهومی هواوی میت ۴۰ (Huawei Mate 40)، دستگاهی به نمایش درآمده که بدنه‌ای شفاف دارد. این طراحی حتی از شیائومی می میکس آلفا هم رادیکال‌تر است.

هواوی خود را برای رونمایی از گوشی‌های سری P40 آماده می‌کند. اخیرا رندرها و حتی تصویر زنده این پرچمداران را دیدیم و با طراحی آن‌ها آشنا شدیم. اما پس هواوی پی 40، نوبت به سری Mate 40 خواهد رسید که در نیمه دوم سال 2020 رونمایی خواهند شد. به تازگی، تصاویر مفهومی هواوی میت 40 با چاشنی رویاپردازی منتشر شده که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

خالق این رندرها، یک گلس شفاف را برای دستگاه درنظر گرفته که بعید است به این زودی‌ها، در واقعیت مورد استفاده قرار بگیرد. البته چند ماه قبل، شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن با پنل پشتی به‌ظاهر شفاف عرضه شد و طرفداران زیادی هم پیدا کرد. در سال‌های دور نیز شاهد عرضه سونی اریکسون اکسپریا Pureness و لنوو اس 800 بودیم که صفحه کلید فیزیکی و نمایشگر شفاف داشتند.

بنابراین می‌توان گفت که طراحی شفاف، از پتانسیل بالایی برای محبوبیت برخوردار است؛ اما ابتدا تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند باید راهی برای پیاده‌سازی آن در محصولات خود بیابند.

در تصاویر کانسپت هواوی میت 40 یک دوربین زیر صفحه‌ای هم دیده می‌شود که البته این‌یکی شاید به واقعیت بپیوندد. همچنین احتمال حذف درگاه شارژ و تغذیه باتری دستگاه با فناوری شارژ بی‌سیم وجود دارد.

تصاویر مفهومی هواوی میت ۴۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تصاویر اش که جالب بود