گوشی اقتصادی ریلمی سی 3

گوشی اقتصادی ریلمی سی 3 معرفی شد؛ رابط کاربری Realme UI و چیپست مدیاتک G70

گوشی اقتصادی ریلمی سی 3 (Realme C3) رسماً معرفی شد. این گوشی اولین تلفن شرکت ریلمی است که از رابط کاربری Realme UI برخوردار است. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت گوشی ریلمی C3 بیشتر آشنا شوید. 

کمپانی ریلمی از یک گوشی اقتصادی جدید دیگر رونمایی کرد. ریلمی سی 3 رنگبندی جدید با به‌روزرسانی‌های سخت افزاری خوبی را نسبت به نسل گذشته به ارمغان آورده است. این گوشی به یک نمایشگر 6.5 اینچی اچ دی پلاس با حاشیه‌های بسیار باریک در اطرافش تجهیز شده است که یک بریدگی به شکل قطره‌ی آب در بالای آن از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

مشخصات فنی ریلمی C3

در قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی تازه معرفی شده‌ی مدیاتک هلیو جی 70 به کار رفته است که یک پله پایین‌تر از جی 90 و به مراتب قدرتمندتر از پی 22 به کار رفته در زیر قاب گوشی ریلمی سی ٬2 نسل گذشته‌ی این گوشی است.این تراشه با 3 یا 4 گیگابایت رم LPDDR4X و 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقاء همراه است. یک اسلات سه کارته نیز در این گوشی به کار رفته است تا نیازی به انتخاب بین یک کارت حافظه یا سیم کارت ثانویه نباشد و هر جفت آن‌ها را در کنار هم داشته باشید.

دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی f/1.8 با فوکوس خودکتار تشخیص فاز بهره می‌برد که یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی f/2.4 نیز آن را همراهی می‌کند.

ریلمی C3 به عنوان نسل جدید ریلمی C2 از رابط کاربری جدید Realme UI خود بر پایه‌ی اندروید 10 و ColorOS 7 در این دیوایس استفاده کرده است. این نخستین موبایلی است که رابط کاربری اختصاصی برند ریلمی را در بر می‌گیرد که رنگ‌های برحسته٬ کنتراست و نسبت رنگ بالا را وعده می‌دهد. رابط کاربری ریلمی از سیستم محافظت از اطلاعات شخصی کاربران برخوردار است که می‌تواند یک صفحه‌ی خالی بدون دسترسی به داده‌های شما را در اختیار اپلیکیشن‌های متفرقه قرار دهد. حالت اشتراک موسیقی دوگانه نیز جذاب به نظر می‌رسد. این به شما اجازه می‌دهد بتوانید از طریق جک 3.5 میلی‌متری بلوتوثی یا بلوتوث بتوانید موسیقی گوشی خود را به اشتراک بگذارید.

ابعاد گوشی جدید ریلمی برابر با 164.4 در 75 در 8.95 میلی‌متر و وزن آن 195 گرم است. با توجه به حضور یک باتری بزرگ 5.000 میلی‌آمپری در زیر قاب این گوشی٬ چنین وقتی چندان بد هم به نظر نمی‌رسد. ریلمی حتی شارژ بی‌سیم معکوس را نیز در این گوشی ممکن ساخته است٬ اما از یک کانکتور قدیمی میکرو یو اس بی برخوردار است.

واضح است که هدف سازنده‌ی چینی از طراحی این گوشی قشر جوان بوده است٬ چرا که آن را فقط در دو رنگ قرمز و آبی عرضه خواهد کرد. قاب پشتی این گوشی در برابر اثر انگشت و پاشش آب نیز مقاوم است؛ گرچه هیچ تأییدیه رسمی را برای مهار هزینه‌ها دریافت نکرده است.

قیمت ریلمی سی 3

طی چند روز آینده اولین موج فروش این گوشی در هند آغاز می‌شود. قیمت پایه آن با 3 گیگ رم و 32 گیگ فضای ذحیره سازی 100 دلار است٬ در حالی که نسخه‌ی گران قیمت‌تر آن با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه 110 دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه