شیوع ویروس کرونا

شیوع ویروس کرونا منجر به عقب‌نشینی LG و ZTE از نمایشگاه MWC 2020 شد

با گسترش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، احتمالا باید آماده بروز اختلال در بازار موبایل نیز باشیم. شرکت‌های ال‌جی (LG) و زد تی ای (ZTE) اعلام کرده‌اند که در کنگره جهانی موبایل حضور نخواهند داشت.

ویروس کرونا از زمان شیوع تا کنون، تأسیسات تولیدی زیادی را در چین تحت تأثیر قرار داده است. از آنجایی که تعداد افراد آلوده در سراسر جهان رو به افزایش است، بازار موبایل نیز به نظر می‌رسد که متأثر خواهد شد.

به عنوان مثال بارزی از مورد مذکور می‌توانیم به شرکت‌های ال‌جی و زد تی ای اشاره کنیم که اعلام کرده‌اند که در کنگره جهانی موبایل امسال حضور نخواهند داشت. کنگره جهانی موبایل (MWC) بزرگ‌ترین نمایشگاهی است که سالانه در این حوزه برگزار می‌شود. نمایشگاه MWC 2020 در پایان ماه جاری در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد.

LG و ZTE در نمایشگاه MWC 2020 شرکت نمی‌کنند

شرکت زد تی ای

سخنگوی زد تی ای با استناد به تأثیرات ثانویه شیوع کروناویروس و همچنین مسائل مرتبط با سفر و تأخیر در صدور ویزا، تأیید کرد که این شرکت کنفرانس مطبوعاتی MWC خود را لغو می‌کند.

از سوی دیگر، ال‌جی با صدور بیانیه‌ای توضیح داده است که تصمیم دارد در نمایشگاه MWC 2020 شرکت نکند، زیرا سلامت کارکنان، شرکا و مشتریان برای آن‌ها در اولویت قرار دارد. به گفته شرکت ال‌جی، این تصمیم ریسک در معرض قرار گرفتن صدها کارمند ال‌جی در مسافرت‌های بین‌المللی را از بین می‌برد. همانطور که می‌دانید، در حال حاضر سفرهای بین‌المللی از زمان گسترش این ویروس خطرناک محدودتر شده است.

شرکت ال جی

البته ال‌جی در آینده نزدیک رویدادهای جداگانه‌ای را برای معرفی محصولات موبایل 2020 خود برگزار خواهد کرد.

در همین حال، انجمن GSM که مسئول برگزاری نمایشگاه MWC است، بیانیه خود را صادر کرده و اظهار داشته است که تا کنون این رویداد کمترین تأثیر را از شیوع ویروس کرونا پذیرفته است. توجه داشته باشید که این بیانیه قبل از عقب‌نشینی ال‌جی و زد تی ای منتشر شده بود.

در حال حاضر نمایشگاه MWC 2020 طبق برنامه برگزار خواهد شد و GSMA اقدامات بسیاری را برای کمک به کاهش شیوع کروناویروس انجام می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*