آنفالو کردن در اینستاگرام

آنفالو کردن در اینستاگرام با آپدیت جدید آسان خواهد شد!

اگر در پی آنفالو کردن تعدادی از کاربران از فهرست فالووینگ خود هستید، اما نمی‌توانید مناسب‌ترین افراد به این منظور را انتخاب کنید، تصمیم‌گیری به منظور آنفالو کردن در اینستاگرام اکنون ساده‌تر از همیشه است!

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده در آپدیت جدید این شبکه اجتماعی، کاربران قادر به مشاهده افرادی که کمتر از بقیه با آن‌ها تعامل داشته‌اند خواهند بود. به این ترتیب می‌توان با آنفالو کردن این دسته افراد، فید خود را از محتویات متفرقه پاک‌سازی کرد. بر اساس گزارش وب سایت TechCrunch، اینستاگرام قسمی با عنوان Following Categories به پلتفرم خود افزوده است. در این بخش، دنبال‌شدگان (فالووینگ‌ها) به دسته‌بندی‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند. به عنوان نمونه باید به “Most Seen in Feed” (بیشترین مشاهده در فید) و “Least Interacted With” (کمترین میزان ارتباط) اشاره کرد.

آنفالو کردن در اینستاگرام

بر اساس گفته‌های یکی از سخنگویان اینستاگرام در ارتباط با وب سایت TechCrunch، قابلیت‌ جدید به کاربران اجازه می‌دهد بهتر صفحات دنبال شده را مدیریت کنند. اینستاگرام در نظر دارد شما را بیشتر و بیشتر به افراد و موضوعاتی که علاقه‌مند هستید نزدیک کند. یکی از پیش نیازهای این کار، دور شدن از موارد غیر دلخواه و دارای موضوع‌های متفرقه (خارج از علاقه کاربر) است.

آنفالو کردن کاربران در اینستاگرام از طریق Following Categories

طبق گفته‌های این سخنگوی اینستاگرام، نکته اینجاست که علاقه‌مندی‌های یک فرد با گذر زمان تغییر می‌کند. به عنوان حوادث دخیل در چنین تغییرات روحی باید به فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه، مهاجرت به شهر یا کشوری جدید یا ورود به انجمنی تازه اشاره کرد. بخش Following Categories در اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس علاقه‌مندی‌های کنونی خود، صفحه‌هایی که بیشتر به تماشای پست‌های آن‌ها تمایل دارند را در کانون توجه قرار داده و موارد نامرتبط را با آنفالو کردن از لیست فالووینگ‌هایش حذف کند.

بعد از دریافت آپدیت جدید اینستاگرام، با لمس تب Following در صفحه پروفایل خود، به قسمت تازه اضافه شده وارد خواهید شد. از اینجا می‌توانید برای آنفالو کردن یا افزایش ارتباط خود با یک سری از کاربران تصمیم‌گیری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. الان من نگاه کردم این اپدیت در دسترس نیست

  2. ب نظر من هرچی ان فالو کردن راحت تر بشه بره بالا تعداد فالور های طرفم میره بالا طرف میره یکی رو فالو میکنه اونم مرامی بک میده و این ان فالو میکنه و تعداد فالووراش میرن بالا