رونمایی شیائومی می 10

تاریخ رونمایی شیائومی می 10 و می 10 پرو اعلام شد

تاریخ رونمایی شیائومی می 10 و شیائومی می ۱۰ پرو (Xiaomi Mi 10 Pro) رسما اعلام شد. یکی از دلایل انتظار ما برای رونمایی این گوشی‌ها، مجهز شدن به دوربین 108 مگاپیکسلی است.

تاریخ رونمایی شیائومی می 10 و شیائومی می 10 پرو، به خاطر شیوع ویروس کرونا در کشور چین به تعویق افتاد و در نهایت اعلام شد به خاطر کرونا، رویداد معرفی شیائومی می 10 آنلاین برگزار می‌شود. بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، اکنون به تاریخ دقیق معرفی این دو گوشی پی برده‌ایم؛ این گوشی‌ساز بزرگ چینی، به وسیله برگزاری رویدادی در شهر بارسلون اسپانیا در روز بیست و سوم فوریه (چهارم اسفند ماه)، دو گوشی پرچمدار جدیدش را معرفی می‌کند.

این تاریخ نشان می‌دهد شیائومی می 10 و شیائومی می 10 پرو جزو گوشی‌های رونمایی شده در جریان کنگره موبایل سال 2020 (نمایشگاه MWC) به شمار می‌روند. چند روز پیش اعلام شد گوشی‌های خانواده شیائومی می 10 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می‌شوند. شنیدن این خبر ما را برای معرفی این دو گوشی تشنه کرد.

اعلام تاریخ رونمایی شیائومی می 10 در توئیتر

رونمایی شیائومی می 10

از طرفی اخباری دیگر، همچون پستی که حساب کاربری شیائومی در Weibo چند روز پیش منتشر کرد، به رونمایی این دو گوشی پرچمدار در تاریخ سیزدهم فوریه (بیست و چهارم بهمن) اشاره دارد.

ممکن است شرکت، گوشی‌های نام برده را در تاریخ بیست و چهارم بهمن معرفی کرده و مشخصات فنی آن‌ها را رسما اعلام کند، اما محصول و عکس‌های واقعی آن‌ها، چند روز مانده به برگزاری نمایشگاه MWC 2020 در تاریخ چهارم اسفند، در معرض دید قرار بگیرند. از روی پوستر سمت راست، به تاریخ رونمایی گوشی و از پوستر سمت چپ به مجهز شدن آن‌ها به حافظه‌ای مبتنی بر استاندارد UFS 3.0 پی بردیم.

رونمایی شیائومی می 10

همانند دیگر پرچمداران سال جاری، شیائومی می 10 و شیائومی می 10 پرو نیز از اسنپدراگون 865 قدرت می‌گیرند. مدل Pro دارای مشخصات فنی جالب توجهی است. نمایشگر 6.4 اینچی آن، با وجود داشتن رزولوشن فول اچ‌دی، دارای پنل اولد بوده و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. در بهترین نسخه این گوشی 16 گیگابایت رم (LPDDR5 RAM) قرار گرفته و باتری 5250 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه، از طریق سیستم شارژ سریع 66 واتی طی 35 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می‌شود.