قطع رمز دوم ثابت

بانک مرکزی برنامه زمان‌بندی قطع رمز دوم ثابت 18 بانک را اعلام کرد

بانک مرکزی که از هفته گذشته طرح قطع رمز دوم ثابت برخی از بانک‌های کشور را به اجرا در آورده، اکنون در اطلاعیه‌ای برنامه زمان‌بندی قطع رمز دوم ایستا 18 بانک دیگر را اعلام کرده است.

بانک مرکزی با هدف جلوگیری از فیشینگ و سایر روش‌های کلاهبرداری‌های اینترنتی طرح استفاده اجباری از رمز دوم پویا در پرداخت‌های بدون حضور کارت بانکی را به اجرا درآورده است که به واسطه آن می‌بایست رمز دوم ایستا یا ثابت بانک‌ها و موسسه‌های سراسر کشور نیز قطع شود. از این رو بانک مرکزی با انتشار اطلاعیه‌ای جدول زمان‌بندی قطع رمز دوم ایستا بانک‌ها را اعلام کرده است.

برنامه زمان‌بندی قطع رمز دوم ثابت بانک‌ها

  1. قطع رمز دوم ایستا در بانک‌های صنعت و معدن، اقتصاد نوین، ایران زمین و سرمایه در روز 17 بهمن 98 انجام شد.
  2. قطع رمز دوم ثابت در بانک‌های سپه، انصار، گردشگری، شهر، آینده و توسعه صادرات در روز 19 بهمن انجام شد.
  3. رمز دوم ایستا بانک‌های ملی، تجارت، پارسیان، کارآفرین، خاورمیانه، حکمت ایرانیان، موسسه اعتباری توسعه و موسسه اعتباری کوثر در روز 20 بهمن 98 انجام خواهد شد.
  4. قطع رمز دوم ایستا سایر بانک‌ها در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه آمده است برای دریافت آسان رمز دوم یکبار مصرف از طریق پیامک، مشتریان می‌بایست به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کرده و این سرویس را فعال نمایند.

مشتریان بانکی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی پیشنهادها و انتقادات خود را در مورد نحوه خدمات‌رسانی بانک‌ها و موسسه‌های مالی با مرکز تماس رمز پویا (کاشف) به شماره 91009960 اطلاع دهند.