اوپو رینو 3 وایتالیتی

اوپو رینو 3 وایتالیتی معرفی شد؛ مدل جدید Reno3 با تغییرات ظاهری و باطنی

به نظر می‌رسد اوپو پتانسیل بالایی را در گوشی‌های سری Reno3 می‌بیند و به همین دلیل، مدل تازه‌ای را به این خانواده اضافه کرده است. در ادامه با مشخصات اوپو رینو 3 وایتالیتی (Oppo Reno 3 Vitality) آشنا خواهید شد.

مطابق انتظار، وایتالیتی همان مدل استاندارد اوپو رینو 3 با رنگ‌های جدید و برخی تغییرات سخت افزاری است. مهم‌ترین تغییر به چیپست این دو گوشی مربوط می‌شود؛ زیرا در محصول جدید، اسنپدراگون 765 کوالکام جای MT6885Z Dimensity 1000L مدیاتک را گرفته است.

اوپو رینو 3 وایتالیتی

به صورت تئوری، تراشه کوالکام اندکی سریع‌تر است؛ اما به نظر نمی‌رسد این تغییر، تاثیر چندانی روی عملکرد دستگاه بگذارد. شاید هم کارایی متفاوت این دو چیپست میان‌رده در پشتیبانی از شبکه 5G، کمپانی سازنده را به چنین تغییری واداشته است. ناگفته نماند که اوپو رینو 3 پرو هم از اسنپدراگون 765G قدرت می‌گیرد.

وجود دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دیگر تغییر در اوپو رینو ۳ وایتالیتی است که حداقل روی کاغذ، به پای دوربین 64MP مدل استاندارد نمی‌رسد. اوپو موبایل جدید خود را فعلا در یک نسخه 8+128 گیگابایتی ارائه کرده؛ اما سه رنگ جدید مشکی (Moonlight Black)، آبی (Sky Mirror White) و طلایی (Streamer Gold) به آن اضافه شده است.

سایر مشخصات و قیمت اوپو رینو 3 وایتالیتی

از مشخصات مشترک این دو گوشی هوشمند، باید به نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با وضوح 2400 در 1080 پیکسل اشاره کنیم. روی صفحه نمایش، یک ناچ قطره‌ای هم برای میزبانی از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد. گوشی جدید نیز مانند مدل استاندارد، مجهز به جک 3.5 میلی‌متر هدفون و NFC  است؛ ضمن اینکه باتری 4025 میلی‌آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می‌کند. هم‌اکنون قیمت اوپو رینو 3 وایتالیتی برای پیش‌فروش، معادل 430 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. رنگ زردش خیلی خوشگله