لولای موتورولا ریزر

لولای موتورولا ریزر بعد از 27 هزار مرتبه تا شدن خواهد شکست!

لولای موتورولا ریزر دارای عمری نامحدود نیست. بعد از حدودا 27 هزار مرتبه باز و بسته کردن گوشی، عمر لولای گوشی منعطف موتورولا می‌شکند. اما بعد از این اتفاق، چه خواهد شد؟

موتورولا ریزر در حالی که سامسونگ و هواوی هنوز درگیر از بین بردن مشکلات گوشی منعطف خود هستند، به مرحله پیش فروش رسید و به زودی به دست مشتریان خواهد رسید. یک آزمایش توسط وب سایت Cnet از محدودیتی مهم در این گوشی پرده برداشت؛ لولای موتورولا ریزر بعد از 27 هزار مرتبه باز و بسته شدن خواهد شکست. بعد از آن، دیگر امکان تا کردن نمایشگر وجود نداشته و باید همانند یک گوشی هوشمند عادی از گجت استفاده کرد.

وب سایت Cnet طی یک آزمایش، با استفاده از یک ربات، چهار ساعت روی گوشی موتورولا ریزر فشار آورد تا در نهایت تسلیم شود! گفتنی است نسخه ترمیم شده سامسونگ گلکسی فولد، در آزمایشی یکسان، دوام بسیار بیشتری از خود نشان داد. در تست گلکسی فولد، گوشی به جای چهار ساعت، برای چهارده ساعت دوام آورد و طی این بازه زمانی، لولای آن پیش از شکستن برای 119 هزار مرتبه باز و بسته شد!

ویدیوی خسته‌کننده آزمایش لولای موتورولا ریزر

ایده اصلی در این آزمایش، استفاده از رباتی با توانایی باز و بسته کردن گوشی و شمارش تعداد دفعات انجام این کار بود. در ادامه ویدیویی نیز از این آزمایش منتشر شد. از ابتدا تا انتهای آزمایش ضبط شده و فیلم، 4 ساعت زمان دارد. برای تماشای آن به وب سایت Youtube مراجعه کنید.

لولای موتورولا ریزر

نکته اینجاست که انتهای تست، به شکستن لولا ختم شد و نمایشگر بعد از این هزاران مرتبه تا شدن به صورت پیاپی آسیب ندید. با شکستن لولای موتورولا ریزر دیگر امکان تا کردن دستگاه وجود نداشته و باید از آن به صورت عادی استفاده کرد. این در حالی است که ضمن انتشار تازه‌ترین ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا Razr اعلام شد نمایشگر این گوشی به شدت حساس بوده و به همین دلیل باید همیشه دستگاه را در حالت تا شده جابه‌جا کرد. در نتیجه با آسیب دیدن لولای موتورولا ریزر و سپس عدم امکان تا کردن صفحه نمایش، عمر آن خیلی سریع کاهش پیدا می‌کند.

به طور واضح، باز و بسته کردن لولا به صورت پیاپی فشار بسیار بیشتری آورده و سرعت استهلاک را به شدت بالا می‌برد. به همین دلیل می‌توان در عمل و استفاده روزمره، از عمر بالای لولای گوشی انعطاف پذیر موتورولا RAZR مطمئن بود. اگر به طور متوسط روزی 30 مرتبه تای گوشی را باز و بسته کنیم، با احتساب رقم اعلام شده، لولا بیش از دو سال دوام می‌آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خاک تو سر موتورلا کع هیچی بلد نیست بسازه

    باوو برو این گوشی قدیمی هاتو بساز

  2. ی گلایه
    چرا قسمت تماشای فیلم رو روی کلمه یوتیوب ب اون کوچیکی قرار دادین و زیر عکس بزرگ نزاشتینش؟