پرفروش ترین فیلم های علمی تخیلی

پرفروش ترین فیلم های علمی تخیلی جهان از سال 1968 تا 2019 (گجت تی وی)

فیلم های تخیلی، محبوبیت بسیار زیادی بین علاقه‌مندان به سینما دارند. در این مطلب قصد داریم با یک ویدیو، پرفروش ترین فیلم های علمی تخیلی جهان طی پنج دهه اخیر را بررسی کنیم.

فیلم های علمی تخیلی همواره جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین فیلم های سینمایی در جهان هستند. ما اکنون در دوره طلایی ژانر علمی تخیلی قرار داریم و در سال‌های اخیر فیلم‌های بسیار موفقی در این سبک ساخته شدند که بیشتر آنها به فروش خوبی دست پیدا کردند. برخی از فیلم های تخیلی، ایده‌های نابی دارند که ممکن است در آینده نه چندان دور به واقعیت تبدیل شوند. به طور کلی، این دسته از فیلم‌ها، وقایعی را نشان می‌دهند که حداقل در حال حاضر به واقعیت تبدیل نشده‌اند. به عنوان مثال می‌توان به ایده زندگی در فضا اشاره کرد که شاید در آینده به حقیقت بپیوندد. همچنین فیلم‌های بسیاری درباره موجودات فرازمینی ساخته شده که تاکنون وجود این موجودات ثابت نشده است.

اما اکنون می‌خواهیم پرفروش ترین فیلم های علمی تخیلی جهان از سال 1968 تا 2019 را بررسی کنیم. زمانی فیلم‌هایی 2001: یک اودیسه فضایی و سفر به مرکز زمین محبوب‌ترین فیلم‌های این ژانر بودند و در اواخر دهه 70 میلادی، سری فیلم‌های جنگ ستارگان ظهور کرد و دنیای جدیدی از فیلم های علمی تخیلی و فضایی را به ما نشان داد. فیلم E.T و بیگانه (Alien) نیز جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در زمان خود بودند. طبق آخرین آمار در سال 2019 هم آواتار جیمز کامرون و انتقام جویان: Endgame آقایی می‌کنند و نه تنها پرفروش ترین فیلم های تخیلی، بلکه پرفروش ترین فیلم‌های تاریخ سینما هستند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بیشترین فروش فیلم های علمی تخیلی طی 5 دهه اخیر را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ویدیوی پرفروش ترین فیلم های علمی تخیلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*