شرکت انویدیا و اریکسون لغو MWC 2020

دو شرکت انویدیا و اریکسون هم از ترس ویروس کرونا به نمایشگاه MWC 2020 نمی‌آیند!

دو شرکت انویدیا و اریکسون هم به خاطر ترس از شیوع هرچه بیشتر کروناویروس تصمیم گرفتند کنفرانس‌های خود در نمایشگاه MWC 2020 بارسلونا را لغو کنند.

نمایشگاه MWC 2020 اوایل اسفند ماه در بارسلونا برگزار می‌شود، اما وقتی از راه برسد برخی از شرکت‌های معتبر در آن حضور نخواهند داشت! شرکت اریکسون (که زمانی با سونی گوشی‌هایی به نام سونی اریکسون را روانه‌ی بازار می‌کرد) روز گذشته اعلام کرد که از ترس کروناویروس پا به این نمایشگاه نخواهد گذاشت. البته این نخستین شرکتی نیست که قید حضور در بزرگ‌ترین نمایشگاه موبایل جهان را می‌زند.

لغو کنفرانس دو شرکت انویدیا و اریکسون در MWC 2020

طی یک بیانیه‌ی رسمی، اریکسون اعلام کرده است که «به دنبال شیوع ویروس کرونا و اقدامات احتیاطی برای اطمینان از سلامت و ایمنی کارکنان و به حداقل رساندن تأثیر این بیماری در عملکرد شرکت» دست به چنین اقدامی زده است. گرچه خطر ابتلا به این ویروس در MWC بسیار کم است، اما اریکسون همین حداقل را نیز یک ریسک محسوب می‌کند.

این شرکت در بیانیه‌ی خود اینچنین گفته است:

پس از بررسی‌های گسترده بر خطرات داخلی، اریکسون نهایتاً تصمیم گرفته است تا با اقدامات پیشگیرانه از MWC 2020 بارسلونا، بزرگ‌ترین رویداد در صنعت ارتباطات از راه دور، انصراف دهد. اریکسون می‌داند که GSMA همه چیز را کنترل می‌کند. با این حال، این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌داران که هر روز هزاران بازدیدکننده خواهد داشت، نمی‌تواند سلامت و ایمنی کارمندان و بازدیدکنندگان خود را تضمین کند.

این شرکت می‌گوید محصولاتی که برای رویداد MWC آماده کرده بود را در رویداد محلی “Ericsson Unboxed” رونمایی خواهد کرد. هنوز جزئیات بیشتری در مورد زمان برگزاری این رویداد در دست نیست.

اما درست همانند اریکسون، ال جی و زد تی ای، شرکت انویدیا نیز دیگر برند مطرح حوزه فناوری است که تصمیم گرفته در بارسلونا و کنگره جهانی موبایل شرکت نکند. ال جی الکترونیکس اوایل هفته‌ی جاری بود که خبر از حضور نداشتن در کنگره جهانی موبایل داد. زد تی ای نیز کنفرانس خبری خود در این رویداد مهم را با هدفی مشابه لغو کرد.

گفته می‌شود، این تصمیم از سوی اریکسون به خاطر حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و بازدیدکنندگان از غرفه‌های این شرکت گرفته شده است. انویدیا علیرغم عذرخواهی از طرفدارانش، این را تصمیم درستی می‌داند که موجب جلوگیری از گسترش ویروس کشنده‌ی کرونا می‌شود.

در بیانیه‌ی رسمی این شرکت آمده است:

با توجه به خطراتی که در اطراف وجود دارد و اطمینان از ایمنی همکاران، شرکا و مشتریانمان، این تصمیم را گرفتیم تا از کنگره جهانی موبایل امسال انصراف دهیم.

انویدیا در این رویداد قصد داشت اطلاعاتی را در ارتباط با فناوری 5G، هوش مصنوعی و فناوری‌های vRAN در اختیار علاقه‌مندان بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*