ویدیوی تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ سامسونگ

ویدیوی تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ سامسونگ در مراسم اسکار به نمایش درآمد

ویدیوی تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ سامسونگ (Samsung Galaxy Z Flip) طی برگزاری مراسم اسکار پخش شد. در این ویدیو، عملکرد گوشی تاشو و منعطف سامسونگ به خوبی دیده می‌شود.

رویداد بزرگ سامسونگ فردا برگزار می‌شود، اما غول کره‌ای تصمیم گرفت شب گذشته در طول برگزاری مراسم اسکار اولین ویدیوی تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ ، گوشی تاشو و منعطف جدیدش که فردا رونمایی می‌شود را به معرض دید عموم درآورد.

ویدیوی تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ سامسونگ

این ویدیوی کوتاه که روی قابلیت‌های دوربین و مکالمه‌ی ویدیویی دیوایس ممرکز است، می‌تواند گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ سامسونگ را از تمام زاویه‌ها به تصویر بکشد. در طول ویدیو، زمانی که گوشی به صورت 90 درجه‌ای تا می‌شود، رابط کاربری دستخوش تغییراتی شده و در حالی که محتوا در نیمه‌ی بالایی به نمایش درمی‌آید، کلیدهای کنترلی مجازی را می‌توانید در بخش پایین صفحه مشاهده کنید.

سامسونگ شکاف موجود در وسط دو نیمه‌ی نمایشگر را در تبلیغات ویدیویی این گوشی نیز قبول کرده است و عنوان می‌کند که «شکاف موجود در مرکز نمایشگر، ویژگی طبیعی این نمایشگر است». همچنین روی قاب پشتی گوشی نیز یک نمایشگر 1 اینچی مخصوص نوتیفیکیشن‌ها دیده می‌شود که همرنگ پنل است و اطلاعاتی نظیر شماره‌ی تماس گیرنده، دیگر نوتیفیکیشن‌های دریافتی، زمان و تاریخ را به نمایش می‌گذارد.

در این ویدیو گوشی جدید سامسونگ در حالی به نمایش گذاشته می‌شود که اپلیکیشن تماس تصویری Google Duo روی آن نصب و اجرا شده است. این می‌تواند به معنای پشتیبانی ذاتی از گوگل دو توسط این دیوایس باشد. از آنجایی که گوگل نیز اعلام کرده بود همزمان با رویداد Unpacked سامسونگ قصد معرفی سرویس یا محصولی را دارد، حدس آن آسان است که معرفی گوگل در واقع همکاری با سامسونگ برای ارائه‌ی اپلیکیشن Duo در گوشی‌های گلکسی زد فلیپ خواهد بود.

بنابراین انتظار می‌رود سامسونگ Duo را در اپلیکیشن پیام‌رسان خود ادغام کرده است تا نوع جدیدی از پیام‌رسانی ویدیویی را با بهره‌گیری از سرویس‌های ارتباطی غنی (RCS) به کاربران خودش ارائه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ب نظرم اصلا ویدیوشون جذاب نیست

  2. ب نظر من اصلا گوشی جذابی نیست

  3. ویدیوه پخش نمیشه😒😒