دوربین شیائومی می 10 پرو

امتیاز دوربین شیائومی می 10 پرو در DxOMark همه را شوکه خواهد کرد

مدیرعامل شیائومی وعده داده است که امتیاز دوربین شیائومی می 10 پرو (Xiaomi Mi 10 Pro) در سایت DxOMark همه را شوکه خواهد کرد. این درحالیست که تأیید شده دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور 108 مگاپیکسلی است.

روز گذشته٬ لو ویبینگ مدیرعامل شیائومی و مدیر کل برند ردمی اعلام کرد که امتیاز دوربین شیائومی می‌ 10 پرو در DxOMark می‌تواند همه را شوکه کند. اگرچه وی توضیحات بیشتری را در مورد دوربین گوشی پرچمدار آینده ی این شرکت ارائه نکرده است٬ اما چنین ادعای رسمی می‌تواند از سوی دیگر رقبا که مهم‌ترین آن‌ها گوشی‌های سری پی هواوی هستند نیز گفته شود.

ما اخیراً شنیده‌ایم که شیائومی گوشی Mi 10 Pro خود را برای آزمایش در اختیار گروه DxOMark قرار داده است. ما می‌توانیم انتظار حضور دوربین چهارگانه‌ای با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی را روی قاب پشتی این دیوایس داشته باشیم. و در حالی که هنوز بسیاری از برندهای برتر بازار موفق به استفاده از چنین سنسوری برای دوربین گوشی‌های خود نشده‌اند٬ این سومین گوشی شرکت شیائومی است که با یک سنسور دوربین 100 مگاپیکسلی عرضه می‌شود! اولین محصول٬ شیائومی می سی سی 9 پرو بود که با همکاری Meitu ساخته شد. دومین گوشی نیز شیائومی می میکس آلفا نام داشت که در اصل یک گوشی مفهومی بود.

تجهیز دوربین شیائومی می 10 پرو به سنسور 108 مگاپیکسلی

در نیمه‌ی دوم سال گذشته٬ شیائومی می CC9 پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند به تولید انبوه رسیده‌ی مجهز به دوربین 100 مگاپیکسلی در جهان لقب گرفت. این دیوایس همچنین موفق شد بهترین عملکرد را در بین گوشی‌های هوشمند شرکت کرده در آزمون‌های DxOMark کسب کند. حالا گوشی دیگری از برند شیائومی به نام می 10 پرو ممکن است تاج پادشاهی DxOMark را از برادر کوچک‌تر خود گرفته و روی سر بگذارد.

به هر ترتیب از مهم‌ترین مشخصات فنی دو گوشی شیائومی می 10 و می 10 پرو می‌توان به حضور نمایشگری با یک حفره روی قاب جلویی آن‌ها٬ تراشه‌ی اسنپدراگون 865 کپالکام با پشتیبانی از فناوری 5G دوال مود ٬SA/NSA یک رم از نوع LPDDR5 و حافظه‌ی پرسرعت UFS 3.0 اشاره کرد. اگر شایعات واقعیت داشته باشد٬ این دو گوشی همچنین از وای فای 6 نیز پشتیبانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که غول گوشی‌سازی چینی گوشی‌های خانواده می 10 خود را 13 فوریه (24 بهمن 98) معرفی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام
    من این گوشی رو به مبلغ 9200000تومان حدود یکماه قبل خریدم
    فوق العاده عالی و با کیفیت و رضایت صد درصدی از این محصول رو دارم
    فقط برام سؤاله چطوریه که یکماه قبل خریدم اما این شرکت تازه 24 بهمن میخواد رونمایی کنه؟

    • دوست عزیز شما mi note 10 رو خریدی اولین گوشی با دوربین 108 مگاپیکسیلی جهان
      این گوشی mi 10 هست که قوی ترین گوشی شیائومی هست چون پردازنده اسنپدراگون 865 داره و رم 8 تا 16 گیگ و رام 64 تا 256 گیگ در کنار باتری احتمالی 5250 هزار میلی امپری و فست شارژ 66 وات و همچنین 5G
      شما این گوشی رو که 24 بهمن تازه رونمایی میشه با گوشی خودت اشتباه گرفتی تنها شباهتش پیکسل دو گوشی هست که هردو 108 هست.

  2. لابد به این بنجل ساز میخواد امتیاز 200بده

    هنوز معرفی نشده از همین الان به فکر اعداد و ارقام تخیلی بازاریابی هستن