ثبت نشان تجاری سامسونگ زد فلیپ

ثبت نشان تجاری سامسونگ زد فلیپ ؛ غول کره‌ای از «گلکسی» فاصله می‌گیرد؟

ثبت نشان تجاری سامسونگ زد فلیپ (Samsung Z Flip) بدون استفاده از برند گلکسی٬ باعث شده تا برخی از کارشناسان به این فکر بی‌افتند که احتمالاً سامسونگ این گوشی منعطف تاشو را از زیر چتر برند گلکسی بیرون خواهد آورد.

فقط چند ساعت دیگر تا برگزاری رویداد Unpacked 2020 سامسونگ باقی مانده است و حالا شاهد به اوج رسیدن انتشار جزئیات٬ رندرها و تصاویر واقعی مختلفی از گوشی تاشو جدید سامسونگ هستیم. این شایعات طراحی شیشه‌ای و فلزی٬ حضور تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و یک باتری 3300 میلی‌آمپری در زیر قاب این گوشی را تأیید می‌کنند. یک فیلم تبلیغاتی که سامسونگ دو شب پیش در مراسم اسکار به نمایش درآورد نیز رسماً نمایشگر تاشو منعطف این گوشی را تأیید کرد.

سامسونگ زد فلیپ ؛ بدون گلکسی یا همراه آن؟

اگر به خوبی به ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده نگاه کرده باشید٬ شما متوجه نام این دستگاه٬ متفاوت از آنچه تاکنون شنیده بودید خواهید شد. شایعات اخیر همگی تأیید کرده‌اند که این گوشی با نام Z Flip عرضه می‌شود و کاربران نیز فرض را بر این گرفته‌اند که نام کامل آن «گلکسی زد فلیپ» خواهد بود. اما LetsGoDigital اینگونه تصور نمی‌کند٬ چرا که به ادعای این منبع٬ سامسونگ اخیراً یک نشان تجاری به نام سامسونگ زد فلیپ را ثبت کرده است که در آن خبری از عبارت «گلکسی» نیست.

گلکسی٬ برند همه جانبه‌ی سامسونگ برای محصولات فناوری مصرفی این شرکت است و از زمان عرضه‌ی گلکسی اس تاکنون نیز در نام تمام گوشی‌های این شرکت حضور داشته است. به همین خاطر است که اگر ببینیم این گوشی تاشو جدید از زیر چتر این برند بیرون آمده است٬ شگفت زده خواهیم شد. البته که بدون یک تأییدیه رسمی (که ممکن است فردا صورت گیرد)٬ سخت می‌توان در این مورد صحبت کرد٬ اما سوال‌های زیادی در مورد برنامه‌ی سامسونگ با این گوشی منعطف جدید وجود دارد که همگی بی‌پاسخ مانده‌اند. آیا می‌توان آن را نشانه‌ای از تولد خانواده‌ی جدید و مستقلی از دستگاه‌های آزمایشی دانست؟

صرف نظر از نام نهایی این گوشی٬ زد فلیپ با یک طراحی خیره کننده و نمایشگر انقلابی عرضه خواهد شد.  ما باید تا فردا شب منتظر بمانیم تا سامسونگ در نهایت جزئیات نسخه‌ی رسمی این دیوایس را اعلام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سامسونگ الان خودش یک برند شده‌. مثل اپل!
    نام کهکشانی به سامسونگ خیلی کمک کرده و به او معنا بخشیده ..
    اگر الان سامسونگ برند گلکسی را کنار بذاره . نامش درخشنده میمونه‌.
    لازم به ذکره که سامسونگ در گذشته گوشی تحت نام samsung z که از پلیفرم تایزن بود تا سه نسل معرفی کرد!

    احتمالا برند جدید سامسونگ خود واژه z میتونه باشه! که نماد خواب و رویاهای بزرگ است.

    با این حال باید منتظر باشیم ببینم انتخاب مدیران و توسعه دهندگان سامسونگ چیست